فروش تجهیزات محافظتی در آمازون با الویت‌بندی انجام خواهد شد

آمازون اعلام کرده که فروش عمومی تجهیزات محافظتی پزشکی را پایان داده است. با توجه به کمبود ماسک های تنفسی و دیگر تجهیزات محافظتی فروش آنها با الویت بندی انجام خواهد شد. آمازون اعلام کرده که بیمارستان ها و سازمان های دولتی اکنون بیش از پیش به این تجهیزات نیاز  دارند. به گزارش سرویس اخبار […]

آمازون اعلام کرده که فروش عمومی تجهیزات محافظتی پزشکی را پایان داده است. با توجه به کمبود ماسک های تنفسی و دیگر تجهیزات محافظتی فروش آنها با الویت بندی انجام خواهد شد. آمازون اعلام کرده که بیمارستان ها و سازمان های دولتی اکنون بیش از پیش به این تجهیزات نیاز  دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان اعلام کرد فروش عمومی برخی تجهیزات مانند ماسک‌های تنفسی N95، ماسک‌های جراحی، محافظ صورت، روپوش و دستکش محافظتی و محفظه‌های بزرگ مواد ضدعفونی‌کننده را متوقف کرده است. این اقدام در جهت محافظت از سلامت پرسنل بیمارستان ها انجام شده است.

افراد معمولی در زمان خرید این اقلام با پیغام اولویت داشتن سازمان‌های دولتی و مراکز درمانی مواجه می شوند. همچنین صفحه جدیدی در سایت آمازون ایجاد شده که نهادهای دولتی می توانند درخواست های خرید خود را در آنجا ثبت کنند. آمازون در طرحی دیگر از فروشندگان تجهیزات محاظتی خواسته است تا کالاهای خود را با قیمت های رقابتی عرضه کنند. همچنین این شرکت دریافت کارمزد از اینگونه تولید کنندگان را متوقف کرده است.

پیش از این مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری (CDC) در آمریکا به دلیل کمبود ماسک محافظتی به عموم مردم توصیه کرده بود که نیازی به زدن ماسک ندارند. بدین ترتیب ماسک های بسیاری به دست مراکز درمانی خواهد رسید. آمازون برای کمک به شرایط کنونی در آمریکا تامین تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی را مهمترین الویت خود عنوان کرده بود. این شرکت در شرایط کنونی با مشکلاتی نظیر ابتلای کارکنان به بیماری کووید 19 و اعتصاب آنها به دلیل رسیدگی نکردن به این موضوع دست و پنجه نرم می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال