فروش توییتر به ایلان ماسک با قیمت ۴۴ میلیارد دلار توسط هیئت مدیره تایید شد

به نظر می رسد بالاخره هیئت مدیره شبکه اجتماعی توییتر خرید ایلان ماسک و پرداخت ۴۴ میلیارد دلار در معامله این شبکه اجتماعی را مورد تایید قرار داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبری که روز گذشته منتشر شد نشان می دهد هیئت مدیره شبکه اجتماعی توییتر انجام معامله ایلان ماسک با […]

به نظر می رسد بالاخره هیئت مدیره شبکه اجتماعی توییتر خرید ایلان ماسک و پرداخت ۴۴ میلیارد دلار در معامله این شبکه اجتماعی را مورد تایید قرار داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبری که روز گذشته منتشر شد نشان می دهد هیئت مدیره شبکه اجتماعی توییتر انجام معامله ایلان ماسک با این شبکه اجتماعی را تایید کرده است. البته ایلان ماسک پیش از این نارضایتی خود را از ساختار کنونی معامله خرید توییتر اعلام کرده بود. زیرا وی برای خرید توییتر از وام های حاشیه ای با اهرم بالا استفاده کرد که به وی اجازه خواهد داد ۵۰ درصد از ارزش سهام تسلا را به عنوان وام در اختیار بگیرد. از سوی دیگر این اقدام بسیار خطرناک است. زیرا در صورت کاهش ارزش سهام تسلا و سقوط آن از سطح معینی باید پول نقد اضافه را به حساب خود واریز کند.

عامل نارضایتی دیگر ماسک عدم حمایت کامل سهامداران توییتر از وی است. زیرا همه سهامداران علاقه ای به ماسک ندارند. طبق گزارش اخیر CBC News، در نهایت هیئت مدیره توییتر معامله خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شبکه اجتماعی را تایید کرده است. با وجودیکه قیمت سهم توییتر در وال استریت اکنون کمتر از 54.20 دلار است که در زمان انجام این معامله توسط ماسک پرداخت شده بود. اکنون قیمت هر واحد سهم توییتر 38.91 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال