گوشی گلکسی A13 سامسونگ ارزانترین گوشی 5G بازار خواهد بود

سامسونگ تلاش دارد تا ارزان ترین گوشی 5G بازار را عرضه کند. شهریور سال گذشته نیز این شرکت A42 5G را عرضه کرده بود که در این خانواده به عنوان ارزان قیمت ترین گوشی محسوب می شد. اما برخی منابع خبرهایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا گوشی دیگری با […]

سامسونگ تلاش دارد تا ارزان ترین گوشی 5G بازار را عرضه کند. شهریور سال گذشته نیز این شرکت A42 5G را عرضه کرده بود که در این خانواده به عنوان ارزان قیمت ترین گوشی محسوب می شد. اما برخی منابع خبرهایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا گوشی دیگری با قیمت پایین‌تر با نام احتمالی A13 5G را عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به گزارش گلکسی کلاب، سامسونگ تمرکز خود را روی عرضه موبایل اقتصادی به نام A13 5G معطوف کرده است. پیش از این ارزانترین گوشی سامسونگ در ایالات متحده A12 بود که قیمت آن ۱۸۰ دلار و در اروپا با قیمت ۱۷۰ یورو فروخته شد. اما به نظر می رسد A13 5G در بازار با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه شود. زمان عرضه گلکسی A12 دسامبر ۲۰۲۰ برمی‌گردد. اما احتمالاً A13 تا پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی گوشی جدید و ارزان قیمت سامسونگ منتشر نشده است. اما گوشی قبلی از این خانواده به چیپ هلیو P35 و یک نمایشگر 6.5 اینچ ال سی دی مجهز بود. رم های آن از نوع ۲،۴،۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ بوده است.

 دوربین اصلی A12، 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل بود. احتمالاً سامسونگ در A13 از یک چیپست سریع تر و شاید نمایشگر بهتر استفاده کند. هدف از ارائه گوشی جدید 5G ارزان قیمت افزایش سهم سامسونگ در بازار گوشی‌های فایو جی بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال