گلکسی اس 11 سامسونگ با تکنولوژی ناسا همراه شد

گوشی جدید گلکسی اس 11 سامسونگ در زمستان رونمایی خواهد شد. اما پیش از معرفی ، برخی از ویژگی های این گوشی در سایت های خبری منتشر شده است. سامسونگ در این گوشی از حسگر دوربین بزرگتر و تکنولوژی ناسا استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل […]

گوشی جدید گلکسی اس 11 سامسونگ در زمستان رونمایی خواهد شد. اما پیش از معرفی ، برخی از ویژگی های این گوشی در سایت های خبری منتشر شده است. سامسونگ در این گوشی از حسگر دوربین بزرگتر و تکنولوژی ناسا استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Phone Arena ، تا چند ماه دیگر گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ رونمایی خواهد شد. اکنون به برخی از ویژگی های این گوشی جدید سامسونگ میپردازیم.

به نظر میرسد که دوربین سلفی این گوشی همچنان مانند سری اس 10 و مشابه با سری گلکسی نوت 10 شبیه به حفره ای در بالای صفحه قرار گرفته باشد. سامسونگ در این گوشی از دوربین بیرون جهنده همچون گلکسی A80 استفاده نکرده است. زیرا این دوربین ها قطعات متحرک بیشتری را به گوشی تحمیل میکنند ، همچنین از مقاومت گوشی در مقابل نفوذ آب و ورود گرد و غبار کاسته خواهد شد.

حاشیه های نمایشگر این گوشی باریک تر و کمی حالت خمیده خواهد داشت. البته باز هم ممکن است در نهایت با تغییرات اساسی در ظاهر گوشی مواجه باشیم. در مورد حسگرهای دوربین اصلی نیز ، بنظر میرسد که سامسونگ برای گلکسی اس 11 حسگر بزرگتری مثلا با رزولوشن 108 مگاپیکسل در نظر بگیرد. همچنین این دوربین به سیستم زوم پریسکوپ 5 برابری مجهز خواهد شد. نظیر آنچه که در هواوی پی 30 پرو دیدیم.

از ویژگی اصلی این گوشی میتوان به تکنولوژی ناسا اشاره کرد. حسگر نور مادرون قرمز در این گوشی ، نور خود را به اجسام می تاباند و با تحلیل موج انرژی بازگشته از آن ترکیبات شیمیایی سوژه را مشخص میکند. این تکنولوژی سالها در ناسا مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون بنظر میرسد که سامسونگ در پتنت جدید خود از آن استفاده خواهد کرد. البته این تکنولوژی در گوشی های هوشمند میتواند در زمینه سلامت ، پزشکی و تغذیه مورد استفاده خواهد بود. بعنوان مثال با تاباندن آن به میوه میتوان ارزش غذایی و یا سالم بودن آن را تشخیص داد. سامسونگ اولین شرکتی است که گوشی هایی با این تکن.ل.ژی و در تعداد انبوه وارد بازار خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال