درز اولین تصاویر واقعی گلکسی اس 7 سامسونگ؛ کاملا شبیه به گلکسی اس 6

Evan Blass فاش کننده‌ی معروف گوشی‌های‌هوشمند اولین تصاویر واقعی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج را منتشر کرده است. چیزی که در این تصاویر بسیار واضح دیده می‌شود این است که پرچم‌دار آینده سامسونگ شباهت بسیار زیادی به پرچم‌دار فعلی این شرکت دارد و سامسونگ کمترین تغییری را در این گوشی از لحاظ […]

Evan Blass فاش کننده‌ی معروف گوشی‌های‌هوشمند اولین تصاویر واقعی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج را منتشر کرده است. چیزی که در این تصاویر بسیار واضح دیده می‌شود این است که پرچم‌دار آینده سامسونگ شباهت بسیار زیادی به پرچم‌دار فعلی این شرکت دارد و سامسونگ کمترین تغییری را در این گوشی از لحاظ ظاهری ایجاد کرده است. درواقع طراحی گلکسی اس 6 به قدری خوب بوده که سامسونگ تصمیم گرفته تا تغییرات زیادی را در آن ایجاد نکند و بار دیگر شاهد یک گوشی دیگر با ظاهری همیشگی از طرف سامسونگ خواهیم بود. شاید با کمی دقت به تصویر منتشر شده بتوانید به شباهت آن و آیفون‌های اپل نیز پی ببرید. به‌هر‌حال همیشه شباهت‌های میان گوشی‌های‌هوشمند مورد بحث بوده و شرکت‌های بزرگ از طراحی دیگر شرکت‌ها استفاده کرده‌اند.

یکی دیگر از دلایلی که شاید سامسونگ بتواند کاربران را از طراحی یکسان پرچم‌دار بعدی خود با پرچم‌دار کنونی راضی نگه دارد بازگردان ویژگی‌های مورد انتظار کاربران است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بازگشت درگاه کارت حافظه به گلکسی اس 7، ضدآب بودن گوشی و باتری قدرت‌مند‌تر اشاره کرد. علاوه‌براین شایعات گذشته حکایت از این مسئله داشتند که گلکسی اس 7 علاوه بر طراحی شبیه به آیفون‌های اپل از یک ویژگی دیگر این گوشی نیز استفاده خواهد کرد و آن‌ ویژگی هم چیزی نیست جز استفاده از فناوری تاچ سه بعدی!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال