تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو۴ پرو سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو۴ پرو رونمایی کرد. این تبلت همراه با گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A04s معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت مقاوم و جان سخت جدید سامسونگ میتواند علاوه بر قدرت، دوام بالایی را نیز به کاربران ارائه کند. این تبلت مجهز به نمایشگر […]

سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو۴ پرو رونمایی کرد. این تبلت همراه با گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A04s معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت مقاوم و جان سخت جدید سامسونگ میتواند علاوه بر قدرت، دوام بالایی را نیز به کاربران ارائه کند. این تبلت مجهز به نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی است که روی آن لایه ای از گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است. پردازنده این تبلت از نوع ۸ هسته ای ۶ نانومتری است که هنوز مدل دقیق آن مشخص نشده است. اما کنسول گوگل پلی از وجود اسنپدراگون 778G در این تبلت خبر می دهد. علاوه بر آن شامل ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

دوربین سلفی در بالای نمایشگر و ۸ مگاپیکل است. دوربین اصلی نیز شامل یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. تامین انرژی این تبلت توسط یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض انجام میشود. از دیگر ویژگی این تبلت میتوان به وجود قلم S pen اشاره کرد.  سنسور اثر انگشت نیز در این تبلت روی کلید Home قرار دارد. سامسونگ در این تبلت از اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI استفاده کرده است. این تبلت به لطف استاندارد IP68 در برابر گرد و غبار و خاک مقاوم است و همچنین می تواند تا عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال