نسل دوم سرفیس گو مایکروسافت با پردازنده Core m3 اینتل

مایکروسافت قرار است از پردازنده Core m3 اینتل در نسل دوم سرفیس گو استفاده کند. سرفیس گو از ارزان ترین و سبک ترین سری سرفیس های این شرکت محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، سرفیس گو مایکروسافت اکنون از پردازنده دو در یک پنتیوم گلد 4415Y اینتل استفاده می‌کند و این […]

مایکروسافت قرار است از پردازنده Core m3 اینتل در نسل دوم سرفیس گو استفاده کند. سرفیس گو از ارزان ترین و سبک ترین سری سرفیس های این شرکت محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، سرفیس گو مایکروسافت اکنون از پردازنده دو در یک پنتیوم گلد 4415Y اینتل استفاده می‌کند و این شرکت قصد دارد پردازنده های این دستگاه را در نسل دوم محصولات ارتقاء دهد. بنچمارک جدیدی از دستگاه جدید مایکروسافت به نام OEMTX Product Name EV1 در گیک‌بنچ مشاهده شده و بنظر میرسد مایکروسافت این دستگاه را با پردازنده بالاتر عرضه کرده است.

از امتیازات کسب شده این دستگاه در بخش پردازنده تک هسته ای و چند هسته ای که به ترتیب 3.113 و  3.874 است ، میتوان نتیجه گرفت که سرفیس گو جدید مایکروسافت در وضعیت عملکرد چشمگیری قرار دارد. و نسبت به سرفیس گو نسل قبل بهبود زیادی داشته است.

مایکروسافت قرار است برنامه ریزی های جدیدی برای روز سرفیس که در تاریخ 10 مهر برگزار میشود انجام دهد. خبرها حاکی از آن است که ردموندی ها در این مراسم از لپ‌تاپ جدید سرفیس ۳ و سرفیس بوک ۳ و سرفیس پرو ۷ رونمایی خواهند کرد. حال انتظار میرود که در این تاریخ سرفیس گو جدید که احتمالا سرفیس گو 2 نام دارد ، نیز معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال