پروژه شبکه خود سازمانده از سوی پژوهشگاه ICT برون سپاری می شود

بر اساس اعلام اولیه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسل پنجم شبکه های ارتباطی یا همان 5G از سال 2020 به صورت اولیه ارائه خواهد شد. رقیه جدا در این رابطه از برون سپاری این پروژه و اعلام فراخوانی در این رابطه خبر می دهد. در این راستا، پروژه «طراحی و پیاده سازی شبکه خود […]

بر اساس اعلام اولیه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسل پنجم شبکه های ارتباطی یا همان 5G از سال 2020 به صورت اولیه ارائه خواهد شد. رقیه جدا در این رابطه از برون سپاری این پروژه و اعلام فراخوانی در این رابطه خبر می دهد. در این راستا، پروژه «طراحی و پیاده سازی شبکه خود سازمانده (SON) بهره مند از هوش مصنوعی»، در انتظار اتمام مراحل نهایی و پیاده سازی و ارائه سرویس های متنوع به کاربران می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی ایرانی تک نیوز، به کارگیری فناوری شبکه خودسازمانده(SON) جهت دستیابی به انعطاف پذیری و ایجاد مدیریت بهتر در جهت استفاده از نسل پنجم شبکه های ارتباطی می باشد. در این راستا، فناوری‌هایی همچون شبکه ‌های نرم افزارمحور و مجازی ‌سازی (SDN/NFV) و تکنیک های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بسیار مهم و کارساز خواهند بود. برون سپاری این پروژه نیز در ادامه این هدف موجب می شود تا به صورت زیر ساختی و تکنیکی تر به آن پرداخته شود. برگزاری فراخوان برون سپاری این پروژه توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز، با هدف رفع نیازمندی های صنعت تلکام صورت می گیرد.

جهت شرکت در فراخوان تا 10 شهریور امسال، مهلت جهت بارگزاری مدارک در سایت https://www.itrc.ac.ir/RFPs می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال