قیمت فروش گلکسی زد فلیپ ۵ پیش از اعلام رسمی سامسونگ فاش شد

در حالی که زمان اندکی تا عرضه رسمی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ باقی مانده است، قیمت این دستگاه برای عرضه در بازار فاش شد. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی با قیمتی مناسب تر از نسل قبل عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با شروع کمپین تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ […]

در حالی که زمان اندکی تا عرضه رسمی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ باقی مانده است، قیمت این دستگاه برای عرضه در بازار فاش شد. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی با قیمتی مناسب تر از نسل قبل عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با شروع کمپین تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ ۵ توسط سامسونگ به ده نفر از کسانی که پیش خرید این گوشی را در تاریخ ۲۶ جولای تا ۲ آگوست انجام دهند هدیه داده خواهد شد. در این بین نماینده رومانی این شرکت یک فایل پی دی اف را منتشر کرده که در آن علت ه بر مشخصات این دستگاه قیمت آن نیز قرار گرفته است.

طبق این فایل مدل دارای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی قیمت ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. این در هالی است که نسل قبلی این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت ۱۳۰۰ دلار قیمت داشته است. پیش از این نیز قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی فاش شده بود که به قیمت ۱۴۶۰ دلار اشاره داشت. طی یک شایعه دیگر ممکن است قیمت دستگاه ۲۵۶ گیگابایتی در فرانسه ۱۳۵۰ دلار باشد.

 

با توجه به نرخ متفاوت

 

مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف اروپایی قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ در این کشورها با یکدیگر تفاوت دارد. البته قیمت پایین مدل ۲۵۶ گیگابایتی در کشور فرانسه نیز تعجب برانگیز است.

 

البته باید منتظر ماند تا سامسونگ از این گوشی رونمایی کند و یا برخی از هر ه فروشان محلی اطلاعات بیشتری را در زمینه قیمت این گوشی منتشر کنند.