نرخ مبادلات در قراردادهای آتی بیت‌کوین به مرز 5 میلیون دلار در روز رسید

قراردادهای اتی در بازار مبادلات ارز دیجیتال نوعی از معامله محسوب می‌شود که در آن قیمت محصول بر اساس تغییرات احتمالی نرخ در آینده تعیین میشود. بدین ترتیب طرفین معامله در قراردادهای آتی می‌توانند قیمت‌ها را مدیریت کرده و از ضرردهی جلوگیری کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل […]

قراردادهای اتی در بازار مبادلات ارز دیجیتال نوعی از معامله محسوب می‌شود که در آن قیمت محصول بر اساس تغییرات احتمالی نرخ در آینده تعیین میشود. بدین ترتیب طرفین معامله در قراردادهای آتی می‌توانند قیمت‌ها را مدیریت کرده و از ضرردهی جلوگیری کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از bitcoinist، حجم مبادلات در بازار ارزهای دیجیتال طی قراردادهای آتی به شدت افزایش یافته و اکنون به 5 میلیارد می‌رسد. این افزایش، نتیجه دوری از قیمت‌گیری در لحظه و روی آوردن به قراردادهای آتی بوده است. این افزایش در حجم مبادلات شامل بازار بورس شیکاگو (CME)، مبادلات دائمی BitMEX و OkEX بوده و همچنین رمزارزهای موجود در مبادلات بصورت فیزیکی را نیز شامل میشود.

یکی از مزیت‌های استفاده از قراردادهای آتی مشارکت سرمایه داران بدون بیت کوین است. در این روش اغلب از دستکاری قیمت ها در خارج از بازار ارز بصورت ساختگی توسط نهنگ‌ها (کسانی که تعداد زیادی بیت کوین در اختیار دارند) جلوگیری می‌شود و موجب کاهش ریسک و افزایش شفاف سازی در معامله نیز هست. در حال حاضر هنوز تعیین قیمت در لحظه دوبرابر قراردادهای آتی در مبادلات استفاده می‌شود اما با این وجود قراردادهای آتی رشد چشمگیری را از زمان تعیین سازوکار بیت کوین داشته است. حجم مبادلات بیت کویت در هر 24 ساعت حدود 18 میلیارد دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال