میکروبیوم پوست قابلیت تشخیص سن تقویمی را ممکن می سازد

ابزار جدید محققان قادر است تا با آزمایش میکروبیوم پوستی فرد سن وی را بطور دقیق تشخیص دهد. مطالعات اخیر نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین میکروبهای روده و پیری وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تحقیقات اخیر که مشترکا میان محققان کالیفرنیایی و آی بی ام انجام شده است […]

ابزار جدید محققان قادر است تا با آزمایش میکروبیوم پوستی فرد سن وی را بطور دقیق تشخیص دهد. مطالعات اخیر نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین میکروبهای روده و پیری وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تحقیقات اخیر که مشترکا میان محققان کالیفرنیایی و آی بی ام انجام شده است نشان می دهد که میکروبیوم پوستی قادر به پیش بینی سن تقویمی فرد مورد نظر است.

محققان ارتباط بین میکروبیوم و نشانگر پیری را با استفاده از نمونه هایی از میکروبیوم دهان، پوست و روده بررسی و به ارتباط بین آنها با استفاده از روش های مدذن ماشینی پی برده اند. میکروبیوم های مورد بررسی از افراد 18 تا 90 ساله جمع آوری شده بود. در این میان میکروبیوم پوست دقیق ترین تعیین کننده سن تقویمی شناخته شد. تخمین سن توسط این میکروبیوم ۳.۸ سال بود. ارزیابی میکروبیوم دهان نیز نسبتا دقیق و در یک بازه ۴.۵ سال بود. تغییرات فیزیولوژیکی در وضعیت پوست علت اصلی پیش گویی سن تقویمی برآورد شده است. با افزایش سن و خشک تر شدن پوست و کاهش سرم ها ، میکروبیوم های گوست نیز این تغییرات را منعکس می کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال