تخت هوشمند Sleep Number به صورت بهبود یافته در نمایشگاه CES رونمایی شد

شرکت Sleep Number تختخواب های هوشمند ۳۶۰ درجه خود را به عنوان مدل بهبود یافته در نمایشگاه CES رونمایی کرد. در این مدل جدید حسگر های داخلی بهبود یافته و فناوری هایی مانند چراغ ها و لوازم جانبی مربوط به مبلمان هوشمند نیز در آن قرار داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

شرکت Sleep Number تختخواب های هوشمند ۳۶۰ درجه خود را به عنوان مدل بهبود یافته در نمایشگاه CES رونمایی کرد. در این مدل جدید حسگر های داخلی بهبود یافته و فناوری هایی مانند چراغ ها و لوازم جانبی مربوط به مبلمان هوشمند نیز در آن قرار داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تختخواب ۳۶۰ درجه جدید مبلمان هوشمند به عنوان بخش جدید اضافه شده تا کاربران بتوانند تجربه بهتری در اختیار داشته باشند. ظاهر این تخت شبیه به تخت های فانتزی با قفسه های داخلی است. اما وظیفه اصلی این تخت نظارت بر سلامت خواب کاربران خواهد بود. مبلمان هوشمند اطراف آن نیز می تواند برای ورود یا خروج از تخت به کاربران کمک کند.

 فناوری های صوتی و کاهش نویز نیز امکان حذف صداهای محیطی را فراهم کرده است. از دیگر قابلیت‌های این تخت هوشمند می توان به چراغ های مطالعه داخلی، درگاه شارژ و فضای ذخیره سازی اشاره کرد. در مبلمان هوشمند نیز با هدف حفظ ریتم های شبانه روزی طبیعی نورپردازیهای ویژه ای انجام گرفته است.

این شرکت معرفی تخت جدید خود را به عنوان ابزاری برای مراقبتهای بهداشتی کاربران انجام داده است. به گفته این شرکت تخت ۳۶۰ درجه قادر است سلامت عمومی، رفتارهای مربوط به خواب کاربران و مشکلات خواب مزمن آنها را به طور مداوم نظارت و کنترل کند. از طرفی پس از دریافت اطلاعات سلامتی پیشنهادهایی را نیز برای بهبود وضعیت خواب افراد انجام می دهد. هوش مصنوعی این تخت علاوه بر شناسایی رویدادهای غیر عادی در صورت وجود مشکل آن را به کاربر اطلاع رسانی می کند. به طوری که کاربران می‌توانند ضمن استفاده مداوم از آن در مورد بیماری های پیش رو مانند بی خوابی، آپنه خواب یا حوادث قلبی اطلاع پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال