کندی دوباره اینترنت به دلیل قطعی ظرفیت بین الملل شرکت زیرساخت اعلام شد

شرکت زیرساخت با علام قطعی اینترنت ظرفیت بین الملل، آن را دلیل اصلی کندی اینترنت اعلام کرده است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد 1000 گیگ از اینترنت بین الملل این شرکت قطع شده است. این قطعی نیز به دلیل قطع شدن دو سرکابل فیبر نوری در مسیر […]

شرکت زیرساخت با علام قطعی اینترنت ظرفیت بین الملل، آن را دلیل اصلی کندی اینترنت اعلام کرده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد 1000 گیگ از اینترنت بین الملل این شرکت قطع شده است. این قطعی نیز به دلیل قطع شدن دو سرکابل فیبر نوری در مسیر گرجستان طی امروز ظهر اتفاق افتاده است. مرکز عملیات شبکه این شرکت نیز اعلام کرد با پیگیری های انجام گرفته به زودی این قطعی برطرف خواهد شد. پیش از این نیز قطعی فیبر نوری در مسیر دریایی به سمت قطر باعث از دسترس خارج شدن 430 گیگ از پهنای باند کشور شده بود. البته در تاریخ 22 دی ماه وزیر ارتباطات کشور از دسترس قرارگیری این اینترنت بین الملل خبر داده بود.

پیش از این وزیر ارتباطات اعلام کرده بود با توجه به زمان بر بودن بازیابی خطوط دریایی تامین ظرفیت از سایر مسیرها انجام خواهد گرفت و ظرفیت های جدیدی برای تامین این ترافیک به بهره برداری خواهد رسید. طی 2 ماه گذشته قطعی فیبر دریایی و زمان بر بودن تعمیر آن باعث از دست رفتن ظرفیت اینترنت بین الملل کشور شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال