منظومه شمسی مملو از بقایای فضاپیماهای بیگانه است

آوی لئوب، استاد دانشگاه مدعی است در منظومه شمسی حدود ۴ میلیون میلیارد شهاب سنگ فضای میان ستاره ای وجود دارد که به بیگانگان تعلق دارد. وی پیش از این نیز گفته بود این شهاب سنگ ها موسوم به Oumuamua یک فضاپیمای بیگانه یا بقایای آن است. به گفته وی احتمالا انسانها طی دو سال […]

آوی لئوب، استاد دانشگاه مدعی است در منظومه شمسی حدود ۴ میلیون میلیارد شهاب سنگ فضای میان ستاره ای وجود دارد که به بیگانگان تعلق دارد. وی پیش از این نیز گفته بود این شهاب سنگ ها موسوم به Oumuamua یک فضاپیمای بیگانه یا بقایای آن است. به گفته وی احتمالا انسانها طی دو سال آینده قادر خواهند بود تصویر باکیفیتی از یوفوها را ببینند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سنگ فضایی گفته شده با نام Oumuamua برای اولین بار درسال ۲۰۱۷ رویت شد که باعث تعجب ستاره شناسان شده بود.

با توجه با اینکه این سنگ از فضای میان ستاره ای وارد شده بود، به عقیده برخی ستاره شناسان از جمله لئوب، دستگاهی ساخته دست بیگانگان محسوب میشود. وی در مقاله اخیر خود اعلام کرد احتمالا چندین شی دیگر مانند سنگ Oumuamua نیز در اطراف ما وجود دارد.

لئوب و همکارش کارسون ازل که یکی از اخترشناسان هاروارد محسوب میشود، به طور یقین نمی گویند که این سنگ ممکن است یک فضاپیما باشد بلکه معتقدند این احتمال نیز وجود دارد. عددی که این دو پژوهشگر تخمین زده اند نیز در واقع تعداد فضاپیماهای بیگانه یا اشیا آنها که در منظومه شمسی قرار دارد را نشان می دهد. طبق گفته آنها این تخمین با کمک نرخ شناسایی اشیاء میان ستاره ای و همچنین داده های مربوط به تراکم اشیا شبیه به هم بدست آمده است.

در این بین ۴ سی میان ستاره ای مشاهده شده و این محاسبه نیز بر اساس آن انجام گرفته است. در این محاسبه ناتوانی در رصد اشیا دوردست نیز در نظر گرفته شده است. این تعداد سی میان ستاره ای نیز احتمالا به سمت منطقه قابل سکونت در سامانه خورشیدی در حال حرکت هستند و برخی از آنها آن اندازه ای کمتر از یک متر دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال