طراحی ویژه هدفون Powerbeats Pro اپل با همکاری طراح ایرانی به پایان رسید

یک طراح انگلیسی ایرانی به نام پریا فرزانه طراحی نسخه ویژه هدفون Powerbeats Pro اپل را با همکاری این شرکت به پایان رسانده است. این محصول اکنون برای عرضه به بازار آماده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدفون ویژه اپل با نام Powerbeats Pro با طرحی جدید و با رنگ زرد […]

یک طراح انگلیسی ایرانی به نام پریا فرزانه طراحی نسخه ویژه هدفون Powerbeats Pro اپل را با همکاری این شرکت به پایان رسانده است. این محصول اکنون برای عرضه به بازار آماده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدفون ویژه اپل با نام Powerbeats Pro با طرحی جدید و با رنگ زرد و بنفش تیره عرضه خواهد شد. قیمت این هدفون ۲۵۰ دلار است و در طراحی آن از الگوی خاصی بهره گرفته شده است.

در طراحی این نسخه ویژه از هدفون اپل از طرح های پریا فرزانه طراحی انگلیسی ایرانی ساکن لندن الهام گرفته شده است. وجود الگوی منحصر به فرد زرد و بنفش تیره روی هدفون و قاب آن، یک جعبه منحصر به فرد با برچسب مخصوص نیز برای این هدفون بلوتوثی در نظر گرفته شده است. با طراحی جدید و رنگ خاص همچنان هدفون Powerbeats Pro با نسخه معمولی آن هم قیمت بوده و تنها با قیمت۲۵۰ دلار عرضه می شود. هم اکنون اپل برای فروش مدل معمولی این هدفون پیشنهاد ویژه در نظر گرفته و آن را به خریداران در وبسایت خود تنها با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال