مشخصات هدست واقعیت ترکیبی اپل پیش از رونمایی فاش شد

در حالی برخی از مشخصات مربوط به نمایشگرهای هدست واقعیت ترکیبی اپل افشا شده است که طبق گزارش‌ها این شرکت هفته آینده در جریان کنفرانس WWDC از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. دستگاه جدید اپل مجهز به دو نمایشگر میکرو اولد است که می‌تواند وضوح 8K ارائه کند. مشخصاتی که از این دستگاه به بیرون […]

در حالی برخی از مشخصات مربوط به نمایشگرهای هدست واقعیت ترکیبی اپل افشا شده است که طبق گزارش‌ها این شرکت هفته آینده در جریان کنفرانس WWDC از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. دستگاه جدید اپل مجهز به دو نمایشگر میکرو اولد است که می‌تواند وضوح 8K ارائه کند. مشخصاتی که از این دستگاه به بیرون درز کرده است توسط راس یانگ تحلیلگر قابل اعتماد حوزه نمایشگر ارائه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راس یانگ در مورد دو نمایشگر این دستگاه گفته است هر دوی آن‌ها اندازه برابر ۱.۴۱ اینچ دارند و اپل برای آنها ۵۰۰۰ نیت روشنایی به کاربر ارائه می کند. با توجه به چنین مشخصاتی احتمالاً افراد قطعا می تواند دستگاه های رقیب را در بازار شکست دهد. با توجه به اینکه هنوز برخی مشخصات دستگاه های رقیب مانند سونی و متا از نظر مشخصات نمایشگر مشخص نشده است نمی‌توان به طور دقیق آنها را با یکدیگر مقایسه کرد.

با توجه به ارائه روشنایی ۵۰۰۰ نیت یا بالاتر این هدست می‌تواند از محتوای HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا پشتیبانی کند. در حالی که دیگر هدست های بازار امکان ارائه این قابلیت را ندارند.

در صورت ارائه روشنایی ۵۰۰۰ و نیت توسط هدست واقعیت ترکیبی اپل این دستگاه از لحاظ کنتراست منحصر به فرد بوده و نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار میتواند تصاویر روشن تر و وضوح بالاتری را ارائه کند. به این ترتیب دیگر هدست ها رقابت سختی را با دستگاه اپل در پیش خواهند داشت.

هنوز در رابطه با دیگر مشخصات هدست واقعیت ترکیبی اپل اطلاعاتی منتشر نشده است. پیش از این نیز گفته شده بود این دستگاه مجهز به دو پورت مجزا یکی از نوع USB C است که داده ها را منتقل کند و دیگری درگاه مغناطیسی اختصاصی است که می تواند باتری اکسترنال را متصل کند. احتمالاً دستگاه غول فناوری بین ۳ تا ۴ هزار دلار نیز قیمت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال