مشخصات پرچمدار ایسوس Zenfone 9 پیش از رونمایی فاش شد

ایسوس سالانه نسل جدیدی از محصولات خود را روانه بازار می‌کند. اکنون نیز گزارشاتی در مورد گوشی پرچمدار این شرکت به نام Zenfone 9 منتشر شده است که پیش از رونمایی اطلاعاتی از این گوشی را به نمایش می‌گذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس اخیراً از سری گوشی های گیمینگ جدید […]

ایسوس سالانه نسل جدیدی از محصولات خود را روانه بازار می‌کند. اکنون نیز گزارشاتی در مورد گوشی پرچمدار این شرکت به نام Zenfone 9 منتشر شده است که پیش از رونمایی اطلاعاتی از این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس اخیراً از سری گوشی های گیمینگ جدید خود به نام ROG Phone 6  رونمایی کرده است. این شرکت هم اکنون یک پرچمدار دیگر نیز برای معرفی دارد که پیش از آن مشخصات، تصاویر و جزئیات آن فاش شده است.

 طبق گزارشات این دستگاه یک گوشی کامپک و جمع و جور از کمپانی ایسوس خواهد بود. در حالی که این شرکت سال گذشته سری ZenFone 8 را معرفی کرده بود. جدیدترین پرچمدار تایوانی‌ها اکنون Zenfone 9خواهد بود. این پرچمداران اندرویدی کامپک از محصولات ایسوس اند که نسل آن رو به انقراض است اما ایسوس همچنان به تولید آن ادامه می دهد. طبق تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی احتمالاً طراحی ماژول دوربین گوشی شبیه آنر ۵۰ و دیگر گوشی های هواوی و آنر خواهد بود.

ایسوس به زودی زنفون ۹ را معرفی خواهد کرد اما پیش از آن یکی از منابع یک ویدیو از این گوشی پیدا کرده است که توسط ایسوس منتشر و سپس حذف شده است. طبق این ویدئو این گوشی دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود که دارای استاندارد IP68برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز هست. اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیز به عنوان تراشه در این گوشی استفاده شده است. یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی گوشی جدید ایسوس را تامین میکند. همچنین دوربین اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی خواهد بود که به لرزش گیر اپتیکال مدل Gimbal نیز مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال