مشخصات وان پلاس ۱۰ با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ پیش از رونمایی فاش شد

احتمالاً گوشی وان پلاس ۱۰ متفاوت از مدل وان پلاس ۱۰ پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که وان پلاس ۱۰ پرو به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل ۱ مجهز شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Yoges Brar یکی از […]

احتمالاً گوشی وان پلاس ۱۰ متفاوت از مدل وان پلاس ۱۰ پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که وان پلاس ۱۰ پرو به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل ۱ مجهز شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Yoges Brar یکی از منابع آگاه در زمینه فناوری، احتمالا وان پلاس ۱۰ متفاوت از نسخه پرو با بهره گیری از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ به صورت محدود وارد بازار می شود. اگرچه ممکن است این موضوع تنها یک شایعه بوده و تایید رسمی توسط شرکت سازنده را دریافت نکرده است. اما احتمالاً وان پلاس ۱۰ به این تراشه مجهز است.

 افشاگر مربوط به این گزارش از توسعه نسخه اولترا در این خانواده نیز خبر داده است. البته وان‌پلاس هنوز هیچ بیانیه رسمی ای در مورد دو مدل گوشی وان پلاس و اولترا منتشر نکرد. حتی زمان عرضه رسمی این گوشی نیز مشخص نیست. اما پیش از این نیز این شرکت چینی از تراشه های مدیاتک در دستگاه های پرچمدار خود استفاده کرده بود.

 چند ماه گذشته گزارش هایی از فعالیت وان‌پلاس تا پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شده بود که نشان می داد این شرکت احتمالاً ۵ گوشی جدید در این سال رونمایی خواهد کرد که وان پلاس ۱۰ اولترا نیز در این لیست قرار داشت. اما اشاره ای به نسخه استاندارد این خانواده نشده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال