مشخصات گوشی ردمی 11A پیش از رونمایی فاش شد

گوشی جدید ردمی 11A به زودی با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه شیائومی در سایت TENAA دیده شد که نشان می دهد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. پیش از معرفی عکس های […]

گوشی جدید ردمی 11A به زودی با یک نمایشگر ۶.۷ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه شیائومی در سایت TENAA دیده شد که نشان می دهد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. پیش از معرفی عکس های از این گوشی منتشر شد که مشخصات و ویژگی های ظاهری آن را نشان می دهد. ظاهر این دستگاه شباهت زیادی به ردمی 10A دارد. گواهی TENAA نیز برخی مشخصات فنی آن را بیان می کند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بهمراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

ردمی 11A همراه با تراشه ۸ هسته ای معرفی میشود و احتمالا دارای نسخه های مختلف با حافظه ذخیره سازی و رم مختلف خواهد بود. در مدل پایه از رم ۲ گیگابایتی استفاده میشود. اما در مدل های دیگر میزان رم به ۴، ۶ با ۸ گیگابایت می رسد. در مدل پایه حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت است که به ۶۴ و ۱۲۸ حتی ۲۵۶ گیگابایت نیز می رسد.

این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز است و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل خواهد بود. هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است. اما احتمالا با توجه به مشخصات آن حدود ۱۰۰ یورو قیمت گذاری شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال