مشخصات گوشی سخت جان Nokia XR21 پیش از رونمایی فاش شد

گزارشی اخیرا منتشر شده است که در آن به مشخصات گوشی سخت جان نوکیا با نام Nokia XR21 از سری XR اشاره شده است. در این گزارش تصاویری از گوشی جدید نوکیا نیز منتشر شده است. این گوشی در ابتدا قرار بود با نام XR30 معرفی شود. اما گزارش جدید نشان می دهد احتمالا این […]

گزارشی اخیرا منتشر شده است که در آن به مشخصات گوشی سخت جان نوکیا با نام Nokia XR21 از سری XR اشاره شده است. در این گزارش تصاویری از گوشی جدید نوکیا نیز منتشر شده است. این گوشی در ابتدا قرار بود با نام XR30 معرفی شود. اما گزارش جدید نشان می دهد احتمالا این گوشی با نام جدید Nokia XR21 5G عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های اخیر گوشی جان سخت نوکیا XR21 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچ از نوع IPSLCD و با رزولوشن Full HD+ وارد بازار خواهد شد. روی این صفحه نمایش محافظ گوریلا گلس ویکتوس نیز قرار دارد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش حداکثر ۱۲۰ هرتز است.

در بالای نمایشگر XR21 دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد که در حفره پانچی شکل قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی نیز از نوع OmniVision و ۶۴ مگاپیکسل است. بهمراه آن حسگر ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال و روم دیجیتالی ۸ برابری عرضه می شود. همچنین این دستگاه می تواند قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p را ارائه کند.

گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و رم ۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. علاوه بر آن حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهمراه باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز درون این گوشی قرار دارد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به قابلیت WiFi6 ، فناوری 5G، فناوری eSIM ، جک صدای ۳.۵ میلیمتری و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال