قابلیت اسپویلر در تلگرام امکان مخفی سازی محتوای پیام ها را امکان پذیر می کند

تلگرام به عنوان یکی از بهترین پیام رسان های دنیا در حال حاضر قابلیت های مختلفی را ارائه می کند. در نسخه های جدید این پیام رسان کاربران شاهد قابلیت های جدیدی از این پلتفرم هستند. این توسعه دهنده یک قابلیت جدید در این پیام رسان را در حال آزمایش دارد که با کمک اسپویلر […]

تلگرام به عنوان یکی از بهترین پیام رسان های دنیا در حال حاضر قابلیت های مختلفی را ارائه می کند. در نسخه های جدید این پیام رسان کاربران شاهد قابلیت های جدیدی از این پلتفرم هستند. این توسعه دهنده یک قابلیت جدید در این پیام رسان را در حال آزمایش دارد که با کمک اسپویلر می توان پیام های مخفی شونده ایجاد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و طبق گزارش اخیر تلگرام، این پلتفرم بر روی قابلیت جدیدی کار میکند که میتواند محتواهای حساس را مخفی سازی کند. در این قابلیت اگر کاربر انگشت خود را برای چند ثانیه روی متن نگه دارد با استفاده از منوی باز شده میتواند گزینه اسپویلر را انتخاب کند این قابلیت پیام ارسالی را با استفاده از پیکسل های نامنظم مخفی خواهد کرد. برای دسترسی به پیام بصورت مجدد باید روی آن ضربه زده شود. در این حالت هیچ علامتی در صفحه چت نشان دهنده فراگیری اسپویلر روی پیام نخواهد بود. با توجه به اینکه تلگرام هنوز این قابلیت را به طور رسمی عرضه نکرده است ممکن است. تغییراتی پیش از رونمایی روی آن انجام گیرد.

علاوه بر آن ممکن است تلگرام قابلیت‌های دیگری را نیز به آن اضافه کند. زیرا هم اکنون تنها بر روی محتوای متن این ویژگی قابل استفاده است. با توجه به تصویر منتشر شده از این قابلیت به نظر می رسد ویژگی اسپویلر در ابتدا ممکن است تنها در کانال ها مشاهده شده و سپس برای چت های خصوصی یا گروهی در دسترس قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال