ایالت کالیفرنیا از بازگشایی کارخانه تسلا جلوگیری کرد

مقامات محلی ایالت کالیفرنیا در شهر آلامدا از بازگشایی کارخانه تسلا در این شهر جلوگیری کرده اند. در پی این موضوع ایلان ماسک خواستار کاهش محدودیت ها در این شهر شده و گفته در غیر اینصورت مقر این کارخانه را به ایالت دیگری منتقل می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل […]

مقامات محلی ایالت کالیفرنیا در شهر آلامدا از بازگشایی کارخانه تسلا در این شهر جلوگیری کرده اند. در پی این موضوع ایلان ماسک خواستار کاهش محدودیت ها در این شهر شده و گفته در غیر اینصورت مقر این کارخانه را به ایالت دیگری منتقل می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از CNN، کارخانه تسلا به دنبال بازگشایی کارخانجات خود در فریمانت کالیفرنیا بود اما این کار با توجه به محدودیت های موجود در مورد شیوع کرونا امکان پذیر نبود. در این میان ایلان ماسک طی یک توئیت جنجالی در صفحه شخصی خود نوشت: اگر این محدودیت ها برداشته نشوند فورا مقر تسلا و برنامه های آینده آن به تگزاس یا نوادا منتقل خواهد شد. البته این موضوع به نحوه برحورد دوباره در آینده با این خودروسازی بستگی دارد.

بخش بهداشت و سلامت آلامد اعلام کرد که بازگشایی کارخانه و بازگشت کارکنان در زمان فعلی مغایر قوانین خواهد بود. فرماندار کالیفرنیا قوانین وضع شده را تا 11 خرداد ادامه خواهد داد. این درحالیست که در تگزاس فعالیت کسب و کارها از 29 اردیبهشت اغاز خواهد شد و همچنین شرکت ها در نوادا از روز شنبه شروع به کار خواهند کرد.

البته تسلا در این مورد از شهر آلامد بابت سرپیچی از قوانین فدرال شکایت کرد و خواستار یک حکم قطعی شد تا بتواند در زمان های دیگر قرنطینه مانع از تعطیلی کارخانه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال