ماجرای ارسال توییت وان پلاس با گوشی آیفون و دردسر های پس از آن

وان پلاس برای پاسخ به یک توییت در توییتر از گوشی آیفون استفاده کرد و این موضوع دردسر های بسیاری برای این شرکت به دنبال داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس زمانی که قصد داشت به یک توییت پاسخ دهد از گوشی آیفون استفاده کرد و این موضوع با انتقاداتی […]

وان پلاس برای پاسخ به یک توییت در توییتر از گوشی آیفون استفاده کرد و این موضوع دردسر های بسیاری برای این شرکت به دنبال داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس زمانی که قصد داشت به یک توییت پاسخ دهد از گوشی آیفون استفاده کرد و این موضوع با انتقاداتی همراه بود. یک یوتیوبر معروف به نام مارکز براونلی هر ساله گوشی های هوشمند را در دسته بندی های مختلف معرفی کرده و بهترین آنها را انتخاب میکند. این یوتیوبر که با نام MKBHD فعالیت می کند برای عنوان Best of the year در سال ۲۰۲۲ گوشی وان پلاس 10T را انتخاب کرد.

در این بین تیم شبکه اجتماعی وان پلاس در پاسخ به این توییت قصد داشت از این فرصت برای نشان دادن خود استفاده کند. در این توییت در مورد جایزه بهترین گوشی سوال شد و سپس عنوان شد که در سال ۲۰۲۳ وان پلاس اشتباه شما را یادآوری خواهد کرد.

پاسخ این توییت وان پلاس توسط MKBHD با لحنی مودبانه و بصورت خصوصی داده شد. سپس این یوتیوبر تصویری از این مکالمه منتشر کرد که نشان می دهد تیم وان پلاس توییت مورد نظر را با گوشی آیفون پاسخ داده است. پس از ابن موضوع بسیاری از کاربران نسبت به این اسکرین شات عکس العمل نشان داده و واکنش هایی نسبت به آن داشتند. البته اکانت این شرکت چینی پس از این موضوع اقدامی انجام نداده است.

پیش از این نیز وان پلاس توییت های خود را با گوشی آیفون ارسال کرده بود. احتمالا وان پلاس تصور می‌کرد دیگر ارسال توییت با گوشی آیفون نمایش داده نمیشود. زیرا توییتر پیش از این اعلام کرد قابلیت مشاهده دستگاه ارسال کننده توییت از این پلتفرم حذف شده است. با این وجود هنوز در توییت ها نوع دستگاه ارسال کننده توییت نشان داده میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال