لولای قطره ای در گلکسی زد فولد ۵ از چین خوردگی نمایشگر جلوگیری می کند

سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی زد فولد ۵ را با مکانیزم اصلاح شده لولا عرضه کند تا علاوه بر کاهش ضخامت گوشی نمایشگری بدون چین خوردگی عرصه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری Ice universe در توییتر فاش کرد سامسونگ نسل بعدی گوشی های تاسدنی خود را با لولای بهبود […]

سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی زد فولد ۵ را با مکانیزم اصلاح شده لولا عرضه کند تا علاوه بر کاهش ضخامت گوشی نمایشگری بدون چین خوردگی عرصه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری Ice universe در توییتر فاش کرد سامسونگ نسل بعدی گوشی های تاسدنی خود را با لولای بهبود یافته عرضه می کند. بنظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد لولای قطره ای را برای گوشی های خود مورد استفاده قرار دهد. البته پیش از این نیز بارها به استفاده از این مدل لولا در گلکسی زد فولد ۵ اشاره شده بود.

افشاگران لولای جدید سامسونگ را قژرک نامیدند و می گویند این لولا گوشی جدید سامسونگ را قادر می سازد تا درون فرم لولا فضایی به شکل قطره بسازد. این فضا از ایجاد چین خوردگی در دو طرف پنل جلوگیری می کند.

پیش از این رویکردی مشابه در گوشی های هوشمند موتورولا و اوپو مورد استفاده قرار گرفته بود. طبق گزارش جی اس ام آرنا، سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ را با ضخامت ۱۳ میلی متر عرضه می کند. این در حالیست که گلکسی زد فولد ۴ در حالت تاشده ۱۵.۸ میلی متر بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال