اطلاعات فنی گوشی تاشو اوپو فایند N2 پیش از رونمایی فاش شد

پیش از آنکه اوپو بطور رسمی از گوشی تاشو بعدی خود رونمایی کند، مشخصات و اطلاعات فنی آن فاش شد. پرچمدار بعدی اوپو یک گوشی تاشو به نام فایند N2 است که به نمایشگر ۷.۱ تاشو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

پیش از آنکه اوپو بطور رسمی از گوشی تاشو بعدی خود رونمایی کند، مشخصات و اطلاعات فنی آن فاش شد. پرچمدار بعدی اوپو یک گوشی تاشو به نام فایند N2 است که به نمایشگر ۷.۱ تاشو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشاهده گوشی تاشو اوپو فایند N2 در پلتفرم گواهی 3C نشان می دهد احتمالا این گوشی در ماه آینده رونمایی شود. پیش از رونمایی نیز برخی از مشخصات فنی آن منتشر شد که قابلیت های این گوشی پرچمدار را نشان میداد. یکی از افرادی که اطلاعات این گوشی را به اشتراک گذاشته بود افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن بود. وی تقریبا تمام اطلاعات این گوشی را منتشر کرد.

طبق گزارش گیزموچاینا، این گوشی به صفحه نمایش ۷.۱ اینچی از نوع امولد E6 مجهز است  و نمایشگر بیرونی آن نیز ۵.۴۸ اینچ خواهد بود. نرخ نوسازی هر دو نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است.

گوشی اوپو Find N2 دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۳ است و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز بهره می برد. یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد.

مهمترین ویژگی این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که در نمایشگر بیرونی قرار گرفته است. دوربین دوم ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر داخلی تاشو تعبیه شده است. دوربین اصلی نیز یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد بود که بهمراه یک دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۱۴ درجه و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی در جزیره دوربین قرار گرفته اند. گوشی تاشو جدید اوپو دارای پردازشگر سیگنال تصویر اختصاصی با نام MariSilicon X است که می تواند در تصویربرداری عملکرد بهتری را ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال