مشخصات فنی و طراحی پیکسل واچ پیش از رونمایی فاش شد

در حالیکه طی چند روز آینده گوگل از ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد مشخصات آن پیش از این رویداد منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه تنها ۷ روز تا زمان معرفی محصولات جدید گوگل باقی است وبسایت آمازون آلمان ساعت هوشمند این شرکت به نام پیکسل واچ را […]

در حالیکه طی چند روز آینده گوگل از ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد مشخصات آن پیش از این رویداد منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه تنها ۷ روز تا زمان معرفی محصولات جدید گوگل باقی است وبسایت آمازون آلمان ساعت هوشمند این شرکت به نام پیکسل واچ را برای فروش قرار داده است که میتوان به تصاویر ظاهری و مشخصات آن دست یافت.

گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۶ مهر طی مراسمی سری ۷ پیکسل واچ را به طور رسمی معرفی کند. یک منبع آگاه به نام OnLeaks تصاویری از این ساعت منتشر کرد که نشان می دهد پیکسل واچ با ۴ بند مختلف در رنگ های گوناگون عرضه می شود. بندهای این ساعت شامل بند سیلیکونی و یا بافته شده است که هر کدام رنگ های مختلفی خواهد داشت. در این بین دو نوع بن. چرمی نیز وجود دارد.

پیش از رونمایی امکان مشاهده واچ فیس های اولین ساعت هوشمند گوگل نیز فراهم شده است. یکی از واچ فیس ها به شکل ساعت آنالوگ است. یکی دیگر به طرح چشم آن از شباهت دارد. در یکی دیگر از آنها نیز زمان با حروف به نمایش گذاشته شده است.

وبسایت آمازون آلمان که این ساعت را برای فروش گذاشت به کاربران گفته بود در صورت خرید این دستگاه می تواند از ۶ ماه اشتراک رایگان فیت بیت پریمیوم نیز استفاده کنید. البته اکنون این صفحه از وبسایت پاک شده است.هنوز مشخص نیست این اشتراک به کدام مناطق جغرافیایی تعلق خواهد گرفت.

در یکی از این تصاویر برخی از مشخصات فنی این ساعت دیده می شود. ساعت گوگل دارای قابلیت های قدم شمار حسگر الکتروکاردیوگرام و سرویس تماس اضطراری خواهد بود. همچنین پیکسل واچ می تواند به او Google Home نیز متصل شود. در سایت ساعت از استاندار ضدآب پیروی شده است. پردازنده ساعت هوشمند گوگل اگزینوس ۹۱۱۰ است و با محافظ گوریلا گلس پوشانده شده است. باتری این دستگاه نیز در صورت شارژ کامل می تواند تا یک روز شارژدهی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال