تلگرام نسخه آزمایشی کیف پول رمز ارز گرم را منتشر کرد

تلگرام انتشار کیف پول رمز ارز گرم را اعلام کرد. با وجود مخالفت های سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا با گرم ، تلگرام کیف پول توکن ویژه خود را ارائه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از coindesk ، با وجود مخالفت های فراوان تلگرام اکنون با جدیت […]

تلگرام انتشار کیف پول رمز ارز گرم را اعلام کرد. با وجود مخالفت های سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا با گرم ، تلگرام کیف پول توکن ویژه خود را ارائه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از coindesk ، با وجود مخالفت های فراوان تلگرام اکنون با جدیت وارد حوزه رمز ارزها شده و قصد دارد تا رمزارز گرم را به عنوان ارز دیجیتال برای مبادلات مالی کاربران معرفی کند. هفته گذشته سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا هرگونه استفاده از این رمز ارز را ممنوع کرده بود. بسترهای شبکه و تست های اولیه از دوماه قبل انجام شد و تسترهای این پلتفرم سرعت تراکنش را بسیار بالا ارزیابی کردند.

به گفته کاربران اکنون نسخه های ویندوز، لینوکس و MacOS این کیف پول از طریق پلتفرم آزمایشی (testnet) تلگرام قابل دانلود است. پس از نصب و بازیابی کلیدهای خصوصی ، کاربر میتواند به کیف پول خود  که seed نام دارد دسترسی داشته باشد. کلیه تنظیمات و انتخاب رمز عبور تنها توسط خود کاربر انجام خواهد گرفت و نسخه پشتیبان از آن در تلگرام ذخیره نخواهد شد. پیش از این تلگرام اعلام کرده بود که در صورت مفقود شدن اطلاعات کاربر ، امکان بازیابی اطلاعات وجود نخواهد داشت. البته تاریخچه تراکنش ها و اطلاعاتی نظیر زمان، مقدار، آدرس کیف و آخرین تراکنش ثبت شده  قابل مشاهده است.

اکنون برای تست میتوانید در بات ویژه TestTonBot مقدار 5 تا 20 واحد رمز ارز را ثبت کنید و خواهید دید که تنها پس از یک دقیقه رمز ارزها به کیف پولتان واریز خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال