باریک ترین گوشی تاشو جهان؛ آنر مجیک V2 معرفی شد

نسل سوم گوشی های آنر در حالی معرفی شد که با باریک ترین گوشی تاشو جهان مواجه هستیم. ضخامت آنر مجیک V2 در حالت بسته تنها ۹.۹ میلیمتر است و در حالت باز نیز ۴.۷ میلیمتر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از نسل سوم گوشی های تاشو خود رونمایی […]

نسل سوم گوشی های آنر در حالی معرفی شد که با باریک ترین گوشی تاشو جهان مواجه هستیم. ضخامت آنر مجیک V2 در حالت بسته تنها ۹.۹ میلیمتر است و در حالت باز نیز ۴.۷ میلیمتر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از نسل سوم گوشی های تاشو خود رونمایی کرد. آنر مجیک V2 به عنوان باریک ترین گوشی تاشو در جهان شناخته شد. پیش از این شیائومی میکس فولد ۲ عنوان باریک ترین گوشی تاشو را یدک می‌کشید.

آنر مجیک V2 دارای لولای یکپارچه بدون دنده است که برای ساخت آن از ماده تیتانیومی با پرینت سه بعدی استفاده شده است. برای بسته شدن نیز از مکانیزم خاص بهمراه پیچ های کوتاه اختصاصی استفاده شده است.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۷.۹۲ اینچی درونی از نوع LTPO اولد است و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز درون حفره قرار گرفته است. نمایشگر بیرونی نیز ۶.۴۳ اینچ و از نوع ۱۰ بیتی OLED خواهد بود. امکان پشتیبانی از قلم در این پنل وجود دارد.

تراشه این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و به صورت اورکلاک تا ۳.۳۶ گیگاهرتز خواهد بود. نسخه های این دستگاه دارای رم های ۱۲ و ۱۶ و حافظه داخلی ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایت است.