اپلیکیشن تیک تاک برای کاربران نوجوان چینی روزانه تنها ۴۰ دقیقه قابل استفاده است

اپلیکیشن تیک تاک که در چین با نام Douyin شناخته میشود. در نسخه جدید خود به حالت Youth Mode مجهز شد که طی آن کلیه کاربران نوجوان تنها ۴۰ دقیقه مجاز به استفاده از آن هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پست جدید شرکت بایت دنس در وبلاگ خود حالت Youth […]

اپلیکیشن تیک تاک که در چین با نام Douyin شناخته میشود. در نسخه جدید خود به حالت Youth Mode مجهز شد که طی آن کلیه کاربران نوجوان تنها ۴۰ دقیقه مجاز به استفاده از آن هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پست جدید شرکت بایت دنس در وبلاگ خود حالت Youth Mode با نظر دولت چین و با هدف محدود سازی دسترسی نوجوانان به این اپلیکیشن اضافه شده است. به طوری که افراد زیر ۱۴ سال در زمان بین ۶ صبح تا ۱۰ شب تنها ۴۰ دقیقه امکان استفاده از این اپلیکیشن را دارند. این کاربران بیش از این زمان امکان اشتراک گذاری ویدیو را نخواهند داشت. به گفته بایت دنس تنها افراد احراز هویت شده و با سن کمتر از ۱۴ سال شامل این محدودیت هستند. از طرفی برای دریافت اعلان در برنامه حالت Youth Mode از والدین خواسته شده تا فرایند احراز هویت را کامل کنند.

به گفته بایت دنس کاربران نوجوان تنها به محتواهای آموزشی، آزمایش های جذاب علمی، چشم انداز های زیبای چین، وقایع تاریخی و نمایش موزه ها دسترسی خواهند داشت. دولت چین از طریق قوانین مختلف تلاش کرده تا زمان حضور نوجوانان در فضای مجازی را کاهش دهد. به همین دلیل شرکت های توسعه دهنده و بازی ساز مانند Douyin باید نسبت به دریافت نام واقعی کاربران اقدام کنند. به طوری که تنها از طریق احراز هویت امکان دسترسی کاربران به بازی های آنلاین فراهم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال