عنوان پرفروش ترین گوشی پرچمدار در سه ماهه اول ۲۰۲۳ به آیفون ۱۴ پرومکس رسید

در بازه زمانی سه ماهه اول ۲۰۲۳ گوشی آیفون ۱۴ پرومکس بیشترین فروش را در بین گوشی های پرچم دار داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،با وجود آنکه سامسونگ بیشترین فروش گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ را انجام داده است اپل نیز توانسته به آمارهای بالایی در زمینه های […]

در بازه زمانی سه ماهه اول ۲۰۲۳ گوشی آیفون ۱۴ پرومکس بیشترین فروش را در بین گوشی های پرچم دار داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،با وجود آنکه سامسونگ بیشترین فروش گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ را انجام داده است اپل نیز توانسته به آمارهای بالایی در زمینه های مختلف دست پیدا کند.

اپل در مدت مشابه پارسال افزایش فروش در گوشی های آیفون نداشته است. اما عملکرد آن در برخی بازارها مانند چین و اروپای غربی موفقیت آمیز بوده است. در بین گوشی های با قیمت بالای ۵۰۰ دلار آیفون ۱۴ پرومکس توانسته بیشترین فروش را داشته باشد.

پس از آن گوشی های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ به همراه آیفون ۱۳ در رده های بعدی قرار دارند. وبسایت Canalys در توییتر طی گزارشی از افزایش فروش گوشی های با قیمت بالای ۵۰۰ دلار در سراسر جهان خبر داده است. این میزان فروش حدود ۴.۷ درصد بیشتر از فروش این محصولات در مدت مشابه پارسال است. در این بین فروش گوشی های بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار و کمتر نسبت به سال گذشته فروش کمتری را تجربه کرده اند. در صورتی که عملکرد اپل در ادامه سال نیز مانند سه ماهه ابتدایی امسال باشد تا پایان سال می تواند رکورددار فروش آیفون در بخش های متنوع باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال