ابزار زمان بندی پست ها در اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد

اینستاگرام به زودی از ابزار جدیدی برای زمانبندی پست ها و ویدئوهای Reels استفاده خواهد کرد. این ابزار اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد. تاکنون کاربران برای این کار از برنامه های شخص ثالث استفاده می کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام علاوه بر قابلیت زمانبندی پست ها، برخی ویژگی های […]

اینستاگرام به زودی از ابزار جدیدی برای زمانبندی پست ها و ویدئوهای Reels استفاده خواهد کرد. این ابزار اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد. تاکنون کاربران برای این کار از برنامه های شخص ثالث استفاده می کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام علاوه بر قابلیت زمانبندی پست ها، برخی ویژگی های امنیتی خود را نیز بروزرسانی کرده است. همچنین برای محافظت کاربران نیز چند ابزار جدید معرفی خواهد شد.

تک کرانچ در گزارشی اعلام کرد اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای زمان بندی انتشار پست ها و ویدئوهای ریلز است. هنوز جزئیات این قابلیت و زمان انتشار عمومی آن مشخص نشده است. البته یکی از کاربران توییتر طی تصاویری عملکرد این قابلیت را منتشر کرد. این قابلیت در بخش تنظیمات و در قسمت ایجاد یک پست جدید قرار دارد. کاربران با انتخاب زبانه زمان بندی این پست می توانند تاریخ و زمان دلخواه را برای انتشار آن انتخاب کنند.

محتواهای زمان بندی شده در یک قسمت به نام Scheduled Content قرار میگیرند و کاربران می توانند با مراجعه به آن، محتواها را دوباره زمانبندی کنند. بروزرسانی دیگر اینستاگرام مربوط به مسدود کردن حساب های کاربری است. بدین ترتیب علاوه بر حساب کاربری یک کاربر، می توان حساب های جدید ساخته شده توسط آن کاربر در آینده را نیز مسدود کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال