بالاترین پیکربندی لپ تاپ مک بوک پرو با قیمت 6099 دلار عرضه می شود

مک بوک پرو جدید اپل با تراشه M1 پرو و M1 مکس شب گذشته در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی شد. نکته قابل توجه در مورد این مک بوک ها قیمت مربوط به بالاترین پیکربندی این لپ تاپ ها است که به ۶۰۹۹ دلار می‌رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

مک بوک پرو جدید اپل با تراشه M1 پرو و M1 مکس شب گذشته در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی شد. نکته قابل توجه در مورد این مک بوک ها قیمت مربوط به بالاترین پیکربندی این لپ تاپ ها است که به ۶۰۹۹ دلار می‌رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل مک بوک پرو را در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه های جدید معرفی کرد. این دو مدل ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی با قیمت‌های ۱۹۹۹ و  2499 دلار به دست خریداران خواهد رسید. این مدل ها با مشخصات پایه عرضه خواهند شد. که در آن تراشه،SSD  و مقدار رم قابل ارتقا خواهد بود.

 از طرفی مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه M1 مکس و ۶۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه اس اس دی ۸ ترابایتی به قیمت ۶0۹۹ دلار خواهد رسید. تراشه جدید M1 مکس اپل نسل جدید تراشه های این شرکت است که در آن ده هسته CPU و ۳۲ هسته‌ی گرافیکی به کار رفته است.

در صورت خرید مک بوک پرو ۱۴ اینچی با همین مشخصات فنی قیمت ۵۸۹۹ دلار باید پرداخت شود. به گفته اپل پیش فروش مک بوک های نسل جدید از امروز آغاز می‌شود و طی چند روز آینده خریداران می‌توانند از این لپ‌تاپ‌ها استفاده کنند. البته مدل های شخصی سازی شده و ارتقا داده شده تا ماه دسامبر نیز عرضه نخواهند شد. در مراسم شب گذشته علاوه بر مک بوک پرو های جدید از دو محصول ایرپاد ۳ و اشتراک Voice Plan برای اپل موزیک نیز رونمایی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال