نسخه آزمایشی مرورگر اج و اضافه شدن قابلیت جدید ویرایش تصاویر قبل از ذخیره سازی

در نسخه آزمایشی مرورگر اج کاربران می‌توانند تصاویر وب را قبل از ذخیره کردن آنها ویرایش کنند. احتمالاً این قابلیت جدید در آینده در دسترس عموم نیز قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید مایکروسافت اج به کاربران امکان می‌دهد تا ذخیره عکس را ساده تر انجام دهند. نسخه […]

در نسخه آزمایشی مرورگر اج کاربران می‌توانند تصاویر وب را قبل از ذخیره کردن آنها ویرایش کنند. احتمالاً این قابلیت جدید در آینده در دسترس عموم نیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید مایکروسافت اج به کاربران امکان می‌دهد تا ذخیره عکس را ساده تر انجام دهند. نسخه Canary به همراه یک قابلیت به کاربران ارائه می شود که امکان ویرایش تصاویر پیش از ذخیره سازی را فراهم خواهد کرد. یک کاربر در ردیت برای نخستین بار موفق به کشف این قابلیت آزمایشی شد.

 در حال حاضر با راست کلیک روی تصاویر در مرورگر می توان آنها را ذخیره کرد. اما این تصاویر به همان صورت که روی صفحه نمایش دیده می شوند ذخیره خواهند شد و عملکرد محدودی دارد. اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در همان لحظه تصاویر را ویرایش کنند. البته باید قبل از ویرایش این تصاویر از طریق مرورگر ذخیره شوند و سپس در دیگر ابزارهای ویرایش نظیر فتوشاپ باز شوند.

 قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد در همان لحظه و به طور سریع از طریق مرورگر ویرایش خود را انجام دهد. اسکرین شات های منتشر شده از این قابلیت نشان می دهد در این ویرایشگر میتوان از کراپ، تنظیم تصاویر، فیلتر و یا قلم برای ویرایش تصاویر استفاده کرد. همچنین در بخش Adjustment نیز تنوع بالایی از فیلترها و جلوه‌های بصری وجود دارد. با توجه به اینکه این قابلیت‌ها چندان جدید نیستند اما این ابزارها و استفاده از آنها در مرورگرهای وب یک اتفاق مثبت محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال