سیستم عامل tvOS17 همراه با کنترل سنتر بازطراحی شده از راه رسید

اپل در جریان مراسم توسعه دهندگان که شب گذشته برگزار شد علاوه بر سیستم عامل iPS17 از نیمه جدید سیستم عامل tvOS نیز رونمایی کرد. این نسخه به قابلیت های جدید مجهز شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل جدید tvOS همراه با کنترل سنتر بازطراحی شده معرفی شد. این […]

اپل در جریان مراسم توسعه دهندگان که شب گذشته برگزار شد علاوه بر سیستم عامل iPS17 از نیمه جدید سیستم عامل tvOS نیز رونمایی کرد. این نسخه به قابلیت های جدید مجهز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل جدید tvOS همراه با کنترل سنتر بازطراحی شده معرفی شد. این نسخه همراه با ویژگی های تازه بروزرسانی شده است.

البته این سیستم عامل همانند iOS17 و یا macOS یک سیستم عامل همه کاره محسوب نمیشود. بنابراین بهبود آن نیز از راه های کمتری امکان پذیر است.

اپل tvOS را با Control center بازطراحی شده عرضه خواهد کرد. همچنین پیدا کردن ریموت کنترل در اپل تی با استفاده از گوشی و گزینه های جدید برای اسکرین سیور از دیمر ویژگی های جدید این سیستم عامل محسوب میشود.

اپل قصد دارد اپ فیس تایم را نیز به اپل تی وی اضافه کند. علاوه بر آن با کمک قابلیت Continuity Camera امکان برقراری تماس تصویری در اپل تی وی فراهم شده است. به طوری کاربر می تواند از آیفون یا آیپد خود به عنوان میکروفون استفاده کند‌. به گفته اپل به زودی با راه اندازی برنامه های کنفرانس ویدیویی مانند WebEx و Zoom در سیستم عامل tvOS قابلیت های ارتباطی آنها نیز به اپل تی وی اضافه خواهد شد.

با کمک ویژگی کنترل سنتر در اپل تی وی به راحتی می توان به تنظیمات و اطلاعات مفیدی دست پیدا کرد. همچنین در نسخه جدید این قابلیت ویژگی هایی مانند وضعیت سیستم، زمان فعال و پروفایل و همچنین دیمر اطلاعات مورد نیاز به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال