اپلیکیشن توییتر در اندروید با نماد ایکس به روزرسانی شد

توییتر که اکنون با نام ایکس شناخته میشود نماد خود را نیز به نام تغییر داده و فعلا سرگرم این تغییر نام تجاری خود است. اکنون کاربران نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز آن را با نماد جدید و با لوگوی ایکس در اختیار خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن توییتر […]

توییتر که اکنون با نام ایکس شناخته میشود نماد خود را نیز به نام تغییر داده و فعلا سرگرم این تغییر نام تجاری خود است. اکنون کاربران نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز آن را با نماد جدید و با لوگوی ایکس در اختیار خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن توییتر در گوگل پلی دیگر نشانی از نماد پرنده آبی رنگ نداشته و به جای آن با نماد X دیده میشود. این پلتفرم اخیرا چندین صفحه از برنامه جدیدش را نیز منتشر کرده که در آن لوگوی ایکس به چشم می خورد. به نحوی که دیگر هیچ اثری از توییتر سابق در آن دیده نمیشود.

این برنامه در مورد ویژگی جدید این پلتفرم نیز گفته است که کاربران توییتر بلو اکنون قادر به آپلود و مشاهده ویدیوهایی با زمان سه ساعت هستند. البته در صفحه پشتیبانی از این کاربران زمان مورد استفاده برای ویدیوها را دو ساعت اعلام کرده است.

ماسک پیش از این از تغییر لوگوی توییتر به ایکس خبر داده بود. وی همان زمان اعلام کرد از برند ایکس به جای نماد پرنده استفاده خواهد کرد و اکنون نیز این اتفاق روی داده است. هدف از تغییرات کنونی نیز تبدیل این اپلیکیشن به سوپر اپلیکیشن ‌و ارائه خدماتی از جمله سیستم پرداخت و بانکداری در آن است. پیش از این مدیر عامل توییتر نیز این موضوع را تایید کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال