تلاش امارات برای تبدیل شدن به پایتخت رمز ارز جهان

امارات متحده عربی سیاست‌های تجاری جدیدی را در پیش گرفته است تا بتواند در آینده به پایتخت رمز ارز جهان تبدیل شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ثانی الزیودی وزیر خارجه امارات طی مصاحبه ای با بلومبرگ در سوییس که مجمع جهانی اقتصاد در آن برگزار شده است در مورد تلاش این […]

امارات متحده عربی سیاست‌های تجاری جدیدی را در پیش گرفته است تا بتواند در آینده به پایتخت رمز ارز جهان تبدیل شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ثانی الزیودی وزیر خارجه امارات طی مصاحبه ای با بلومبرگ در سوییس که مجمع جهانی اقتصاد در آن برگزار شده است در مورد تلاش این کشور در زمینه رمز ارزها صحبت کرد. وی گفت: قرار است رمز ارزها در امارات نقش مهمی را ایفا کنند. اقدامات بسیاری برای آماده سازی امارات به یکی از مراکز جهانی ارزهای دیجیتال انجام گرفته است.

این اقدامات با هدف ایجاد یک بازار یک تریلیون دلاری و جذب سرمایه های بزرگ انجام شده است. وی اضافه کرد قرار است امارات به یکی از مراکز بزرگ رمز ارز در جهان تبدیل شود. همچنین قانون های مورد نیاز برای گسترش اقدامات بخش رمز ارزها نیز در حال ایجاد است.

وی در توضیحات دیگری گفته است در حال حاضر نکته مهم اطمینان حاصل کردن از حاکمیت جهانی در مورد رمز ارزها و شرکت‌های فعال در بازار است. اکنون جذب شرکت‌های فعال در این حوزه آغاز شده است تا بتوان با کمک آن ها یک سیستم حقوقی مناسب ایجاد شود.

عمر سلطان العلما، وزیر هوش مصنوعی امارات نیز پیش از این اعلام کرده بود سقوط اخیر بازار رمز ارز تغییری در اهداف امارات متحده ایجاد نخواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال