حلقه هوشمند Ultrahuman با ارسال داده های مربوط به متابولیسم بدن وضعیت سلامت را ردیابی می کند

شرکت Ultrahuman حلقه هوشمندی برای نظارت بر متابولیسم بدن معرفی کرده است که می‌تواند برای نظارت کاربر از وضعیت سلامتی خود داده های کامل تری را ارائه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ تناسب اندام Ultrahuman با کمک حلقه هوشمند خود مدعی است به طور منظم می تواند تناسب اندام را […]

شرکت Ultrahuman حلقه هوشمندی برای نظارت بر متابولیسم بدن معرفی کرده است که می‌تواند برای نظارت کاربر از وضعیت سلامتی خود داده های کامل تری را ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ تناسب اندام Ultrahuman با کمک حلقه هوشمند خود مدعی است به طور منظم می تواند تناسب اندام را در کاربران ردیابی کند. این حلقه می‌تواند بر خواب و حرکت نظارت داشته و بدین ترتیب متابولیسم بدن کاربر را زیر نظر بگیرد. همچنین از طریق ابزارهای مختلف نظارت بر سطح قند خون نیز انجام خواهد گرفت که طی آن ردیابی متابولیک عمیق تری نیز ارائه میشود.

به نظر می رسد طراحی و قابلیت های مربوط به حلقه هوشمند Ultrahuman شباهت بسیار زیادی به حلقه Oura دارد. زیرا همانند حلقه Oura قادر است از حسگرهای ضربان قلب، دما و حرکت استفاده کند. همچنین کاربر برای مشاهده داده های نظارتی این حلقه نیاز به نصب اپلیکیشن Ultrahuman دارد. زیرا صفحه نمایش و پد لمسی برای ارائه اطلاعات وجود ندارد .طبق بیانیه این شرکت طراحی این حلقه هوشمند به نحوی است تا کاربر به راحتی بتواند مواردی مانند خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب و دمای بدن خود را بدون عوامل حواس پرتی ردیابی کند.

در ساخت این حلقه هوشمند از تیتانیوم استفاده شده و جنس روکش آن نیز کاربید تنگستن خواهد بود. عمر باتری این دستگاه طی هر بار شارژ تا ۶ روز دوام دارد و می‌تواند به تنهایی و یا حتی جفت شدن با اپلیکیشن به کار خود ادامه دهد. با استفاده از این حلقه کاربران قادر خواهند بود مصرف غذای خود و تاثیر آن بر بهبود عملکرد بدن را مشاهده کنند. حسگر نظارت مداوم روی قند خون دارای یک سوزن توخالی است که با ایجاد برش کوچک در پوست سطح قند خون را به طور لحظه ای ردیابی می کند. این حسگر بر اساس میزان مصرف غذا و میزان ورزش امتیاز متابولیک به کاربران خواهد داد و همچنین اثر برخی خوراکی ها بر کیفیت خواب و تمرین ها را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال