گوشی Z4 سامسونگ تاییدیه وای‎‎فای را دریافت کرد

در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که گوشی Z2 سامسونگ مجهز به سیستم‎عامل تایزن 2.4 موفق به دریافت تاییدیه‎ی سازمان FCC شده است. اما سامسونگ یک گوشی تایزنی به‎روزتر نیز در پیش رو دارد. گوشی Samsung Z4 بهره‎مند از سیستم‎عامل تایزن 3.0 بوده و موفق به دریافت تاییدیه‎ی وای‎فای شده است. شماره‎مدل لیست شده در […]

در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که گوشی Z2 سامسونگ مجهز به سیستم‎عامل تایزن 2.4 موفق به دریافت تاییدیه‎ی سازمان FCC شده است. اما سامسونگ یک گوشی تایزنی به‎روزتر نیز در پیش رو دارد. گوشی Samsung Z4 بهره‎مند از سیستم‎عامل تایزن 3.0 بوده و موفق به دریافت تاییدیه‎ی وای‎فای شده است. شماره‎مدل لیست شده در این مجوز SM-Z400Y/DS است که نشان می‎دهد یک مدل دوسیم (DS) از این گوشی نیز وجود خواهد داشت.

شایعات قبلی در بحث قابلیت‎های Z4 اشاره به پشتیبانی از ارتباط LTE، استاندارد بلوتوث و وای‎فای (تک باند) داشتند. این گوشی مجهز به یک باتری 2050 میلی‎آمپرساعتی خواهد بود. گوشی Samsung Z3 که مهرماه وارد بازار آمد 132.5 دلار قیمت با مشخصات یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (اچ‎دی) دارد. سیستم روی چیپ Spreatrum SC7730 با یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای و سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز، پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T400، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‎داخلی دیگر ویژگی‎های آن است. دوربین گوشی Z3 سامسونگ به ترتیب در عقب و جلو سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی هستند. باتری 2600 میلی‎آمپرساعت گنجایش دارد و سیستم‎عامل تایزن 2.3 آن قابل آپگرید به 2.4 است.

زمانی که سامسونگ در ابتدا سیستم‎عامل تایزن را طراحی کرد، به دنبال راهی بود تا گوشی‎های خود را بدون تکیه به سیستم‎عامل اندروید و گوگل تولید کند. با آن‎که گوگل و سامسونگ در آن زمان روابط نه چندان خوبی داشتند اما سامسونگ در حال حاضر از تایزن تنها برای سری ساعت‎های هوشمند Gear S و گوشی‎های پایین تا میان‎رده در بازارهای در حال توسعه و دیگر موارد استفاده می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال