آمریکا مدعی حمله سایبری محرمانه علیه ایران شده است

به گزارش رویترز ، دو مقام آمریکایی مدعی شده اند که این کشور یک حمله سایبری علیه ایران انجام داده است. این حمله سایبری به دنبال حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از رویترز ، طبق گزارشی که اخیرا […]

به گزارش رویترز ، دو مقام آمریکایی مدعی شده اند که این کشور یک حمله سایبری علیه ایران انجام داده است. این حمله سایبری به دنبال حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از رویترز ، طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است ، این دو مقام آمریکایی زمان دقیق این حمله را در مهرماه اعلام کرده اند. و هدف از ان نیز جلوگیری از گسترش پروپاگاندای کشورمان بوده است. سخنگوی پنتاگون در ادامه ادعای این دو نفر گفته است: ما به خاطر سیاست ها و امنیت عملیاتی حرفی در مورد عملیات سایبری، جاسوسی یا برنامه ریزی برای آنها به میان نمی آوریم. این دو نفر حتی مدعی شده اند که این حمله آسیب سخت افزار فیزیکی ایران را نیز در پی داشته است. اما جزئیات بیشتری در این مورد نگفته اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس از جلسه هیئت دولت امروز و در واکنش به این ادعا گفت : ” خواب دیدن خیره!”

پیش از این عربستان ، آمریکا و چند متحد اروپایی آنها ، مسئولیت حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در 14 سپتامبر را به گردن ایران انداخته بودند . چندی پیش نیز مایکروسافت از تلاش هکرهای ایرانی برای دسترسی به اطلاعات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا خبر داده بود. البته هیچ گاه نامی از این نامزدهای انتخاباتی مورد حمله نامی برده نشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال