کنگره آمریکا خواستار معرفی ارز دیجیتال این کشور شد

دو نفر از اعضای کنگره آمریکا خواستار معرفی هرچه زودتر ارز دیجیتال فدرال این کشور شدند. این دو نفر از رئیس بانک مرکزی این کشور خواستند تا یک ارز دیجیتالی برای این کشور معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، بیل فوستر و فرنچ هیل دو نفر از کنگره ملی […]

دو نفر از اعضای کنگره آمریکا خواستار معرفی هرچه زودتر ارز دیجیتال فدرال این کشور شدند. این دو نفر از رئیس بانک مرکزی این کشور خواستند تا یک ارز دیجیتالی برای این کشور معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، بیل فوستر و فرنچ هیل دو نفر از کنگره ملی آمریکا هستند که طی نامه ای به رئیس بانک مرکزی کشور خواستار معرفی ارز دیجیتالی فدرال رزرو شدند. آنها معتقدند که فدرال رزرو به عنوان بانک مرکزی این کشور در وضعیت بیطرف قرار دارد و این بی طرفی میتواند در راه اندازی ارز دیجیتال موثر باشد. کنگره آمریکا که نگران بی ارزش شدن دلار در جهان است ، معتقد است که ارزهای دیجیتال با پشتوانه های ضعیف در آینده جایگزین دلار شوند.

اکنون 40 کشور جهان در حال مطالعه روی ارزهای دیجیتال خود هستند و حتی شرکت های خصوصی نظیر فیسبوک نیز در حال بررسی روی ارزهای دیجیتالی خود است. فیسبوک مدتی است که روی ارز دیجیتال خود به نام لیبرا کار میکند.

نمایندگان مجلس آمریکا در تلاشند تا تولید ارز دیجیتال را در شرکت های خصوصی محدود کنند. زیرا معتقدند در این صورت معاملات تجاری از نظارت قضایی کافی برخوردار نخواهد شد. پیش از این ، مقامات وزارت خزانه داری آمریکا و حتی کشورهای اروپایی نیز در مورد ارز دیجیتالی فیسبوک  ابراز نگرانی کرده بودند. ارزهای مجازی شرکت های خصوصی میتواند روی قدرت بانک مرکزی و همچنین تاثیر سیاست های پولی این بانک موثر باشد. معاون وزیر خزانه داری آمریکا نیز اعلام کرده بود که مخالف فعالیت ارزهای دیجیتالی نظیر لیبرا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال