نیروی دریایی آمریکا علت عدم انتشار فیلم یوفوها را اعلام کرد

نیروی دریایی ایالات متحده می گوید عدم انتشار فیلم های محرمانه از اشیاء پرنده را آسیب به امنیت ملی اعلام کرد. این سازمان اعتراف کرد فیلم های زیادی از بشقاب پرنده ها دارد و قصد ندارد آنها را به زودی منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زمانی این اعتراف انجام گرفت […]

نیروی دریایی ایالات متحده می گوید عدم انتشار فیلم های محرمانه از اشیاء پرنده را آسیب به امنیت ملی اعلام کرد. این سازمان اعتراف کرد فیلم های زیادی از بشقاب پرنده ها دارد و قصد ندارد آنها را به زودی منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زمانی این اعتراف انجام گرفت که قانون آزادی دسترسی به اطلاعات شفاف مطرح شد. این قانون در سایت شفافیت دولتی Black Vault ارائه شد و پیش از آن نیز هزاران اسناد مربوط به یوفوها را با درخواست سازمان سیا دریافت و منتشر کرده بود. پس از آن نیز Black Vault از نیروی دریایی درخواست کرد تا تمام ویدئوهای مربوط به اشیاء پرنده ناشناس را در اختیار آنها قرار دهد‌.

دولت نیز وجود ویدئوهای بیشتر را تائید کرد اما به دلیل نگرانی در مورد امنیت ملی اجازه تحویل آنها را صادر نکرد. گرگوری کاسون معاون دفتر قانون آزادی دسترسی به اطلاعات دولتی طی نامه ای اعلام کرد انتشار این اطلاعات می تواند برای امنیت ملی خطرناک باشد زیرا ممکن است دشمنان بتوانند از طریق آن برخی قابلیت ها و آسیب پذیری های وزارت دفاع را در اختیار بگیرند. همچنین هیچ کدام از بخش های این ویدئوها قابل انتشار بصورت جداگانه نیستند.

به گفته کاسون دلیل اینکه در سال ۲۰۲۰ سه ویدئو از سوفوعا منتشر شد این بود که آنها پیش از این به رسانه ها راه یافته بودند. به همین دلیل بدون آسیب به امنیت ملی امکان انتشار وجود داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال