ارسال نخستین ماهواره امنیتی نیروی فضایی آمریکا به مدار زمین

نیروی فضایی آمریکا با ارسال نخستین ماهواره خود به فضا، از آغاز ماموریت امنیت ملی این ماهواره خبر داد. این ماهواره که به نیروهای مسلح ایالات متحده اختصاص دارد، با هدف کنترل عملیات نظامی بیرونی ارسال خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، نیروی فضایی آمریکا اولین […]

نیروی فضایی آمریکا با ارسال نخستین ماهواره خود به فضا، از آغاز ماموریت امنیت ملی این ماهواره خبر داد. این ماهواره که به نیروهای مسلح ایالات متحده اختصاص دارد، با هدف کنترل عملیات نظامی بیرونی ارسال خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، نیروی فضایی آمریکا اولین ماهواره امنیتی خوذ را امروز به فضا پرتاب می کند. USSF قصد دارد تا با پرتاب این ماهواره کنترل عملیات نظامی در فضای بیرون را به دست بگیرد. نیروی فضایی آمریکا رسما توسط ترامپ راه اندازی و به عنوان زیرمجموعه نیروی هوایی آمریکا فعالیت می کند.

ماهواره ارسالی نیروی فضایی از نوع Lockheed Martin Advanced Extremely High Frequency بوده و به عنوان اولین فعالیت این سازمان محسوب می شود. ماهواره بر موشک اطلس 5 از پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال فلوریدا، این ماهواره را در مدار زمین قرار خواهد داد. این ماهواره نسل جدیدی از ارتباطات نظامی آینده را ارائه خواهد داد. فرماندهان استراتژیک و تاکتیکی در سیستم عامل های زمینی، دریایی و هوایی از این طریق ارتباط جهانی بسیار پیشرفته و محافظت شده خواهند داشت.

 نیروی فضایی به عنوان شاخه ششم از نیروهای مسلح کار خود را از سال 2019 و با دستور دونالد ترامپ آغاز و تامین بودجه خود را نیز بصورت مستقیم از ریاست جمهوری دریافت خواهد کرد. زمان پرتاب این ماهواره به وقت ایران ساعت 23 امشب خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال