استفاده از فناوری واقعیت افزوده در جام جهانی فوتبال برای دسترسی به آمار بازی

کلیه تماویان حاضر در بازی های جام جهانی می توانند با استفاده از اپلیکیشن فیفا پلاس و قابلیت واقعیت افزوده آن از تمامی اطلاعات بازی مانند آمار بازیکنان، باز پخش VAR و حتی زوایای دوربین استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افراد حاضر در استادیوم های قط که باز ی های […]

کلیه تماویان حاضر در بازی های جام جهانی می توانند با استفاده از اپلیکیشن فیفا پلاس و قابلیت واقعیت افزوده آن از تمامی اطلاعات بازی مانند آمار بازیکنان، باز پخش VAR و حتی زوایای دوربین استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افراد حاضر در استادیوم های قط که باز ی های جام جهانی را تماشا می کنند برای داشتن بازی تنها به گوشی خود متکی نخواهند بود. زیرا می توانند براحتی تجربه ورزشگاه را در ویژگی واقعیت افزوده اپلیکیشن فیفا پلاس مشاهده کنند.

ویدیویی که در مورد این اپلیکیشن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، کاربران با گرفتن دوربین گوشی به سمت بازی ها می توانند از طریق صفحه ای که برای آنها باز می شود به آمار بازی نظیر سرعت بازیکنان و یا نقشه حرارتی بازیکنان دسترسی پیدا کنند.

افرادی که در ورزشگاه حضور دارند و بازپخش های VAR به آنها نشان داده نمیشود نیز می توانند دلیل تصمیم های داور را مشاهده کنند.

وجود گزینه مربوط به پخش VAR در گوشی کاربران به آنها کمک می کند تا بازپخش ها را مجددا مشاهده کنند و طرفداران تیم ها می توانند تصمیم گرفته شده توسط داور را درک کنند.

قطر در برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال از فناوری های پیشرفته استفاده کرده است. به عنوان مثال یکی از آنها زدن توپ های جام جهانی به برق پیش از مسابقات است. زیرا حیگرهای درون این توپ ها قبل از بازی باید شارژ شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال