استفاده از ChatGPT در بسیاری از شرکت ها ممنوع اعلام شد

تاکنون شرکت های بسیاری استفاده ازتز هوش مصنوعی ChatGPT را در محیط کار ممنوع اعلام کردند. در هر صورت این دستیاران حرفه ای بدون خطا نبوده و همین موضوع باعث میشود تا برخی شرکت ها استفاده از آن را محدود کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هر چند استفاده از ChatGPT می […]

تاکنون شرکت های بسیاری استفاده ازتز هوش مصنوعی ChatGPT را در محیط کار ممنوع اعلام کردند. در هر صورت این دستیاران حرفه ای بدون خطا نبوده و همین موضوع باعث میشود تا برخی شرکت ها استفاده از آن را محدود کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هر چند استفاده از ChatGPT می تواند سرعت انجام کارها افزایش یافته و زمان آن نیز کاهش یابد اما آپلود کارها در یک پلتفرم که به شرکت دیگری تعلق دارد می تواند یک نقص محسوب شود.

آمارها نشان می دهد ۴۳ درصد از کارکنان در محل کار بدون آنکه کارفرما را ای این موضوع مطلع کنند در حال استفاده از ChatGPT هستند.

به عنوان مثال اخیرا یکی از کارکنان شرکت سامسونگ الکترونیکس کد یک منبع را از ChatGPT دریافت کرد. البته این موضوع مشکلات زیادی را به دنبال داشت. پس از آن استفاده از این هوش مصنوعی در این شرکت و با هدف پیشبرد کارها ممنوع شد. آمازون نیز پیش از این استفاده از از این چت بات را. ممنوع کرد و مهندسان این شرکت باید برای تصحیح کدهای خواسته شده از ابزار داخلی این شرکت استفاده کنند.

اپل نیز اخیرا استفاده از آن در محیط کار را محدود کرد. زیرا این کار را افشای اطلاعات محرمانه این شرکت می دانست. همچنین این شرکت در آینده پلتفرم هوش مصنوعی خود را توسعه می دهد که می تواند با ChatGPT رقابت کند. حتی بسیاری از بانک ها و بیمارستان ها نیز در جهان لیتفا هداز این چت بات را به پلائل مختلف ممنوع کرده اند. از طرفی برخی شرکت ها نیز برای صرفه جویی در هزینه ها این هوش مصنوعی را پذیرفته و از آن استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال