استفاده از ارز دیجیتال مجاز اعلام شد

استفاده از ارزهای دیجیتال که پیش از این از سوی بانک مرکزی غیرمجار خوانده شده بود، بدون مشکل اعلام شد. روز یکشنبه در جلسه ای به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور، استفاده از ارزهای دیجیتالی در فعالیت های صنعتی با کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز اعلام شد. تصمیم جدید در شرایطی […]

استفاده از ارزهای دیجیتال که پیش از این از سوی بانک مرکزی غیرمجار خوانده شده بود، بدون مشکل اعلام شد. روز یکشنبه در جلسه ای به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور، استفاده از ارزهای دیجیتالی در فعالیت های صنعتی با کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز اعلام شد.

تصمیم جدید در شرایطی گرفته شده است که دولت و بانک مرکزی، هیچگونه تضمینی در رابطه با حمایت از اینگونه معاملات نمی دهند و ریسک ناشی از انجام این دست معاملات را بر عهده طرفین معامله می دانند. همچنین بر اساس تصمیمات گرفته شده از سوی هیئت وزیران، انجام این معاملات با استفاده از رمز ارزها نیز مشمول مالیات شده و صرفا در صورتی معاف از مالیات خواهد بود که درآمد حاصل از آن به کشور بازگشته و وارد چرخه اقتصادی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، هنوز در رابطه با استفاده از ارزهای دیجیتالی، قوانین صریحی وجود ندارد و بسیاری از ابهامات در این رابطه هنوز در کشور وجود دارد. به دلیل همین تصمیمات ضد و نقیض است که افراد هنوز در استفاده از ارزهای دیجیتال به تصمیم نهایی و قاطعی نرسیده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال