استفاده از ساعت هوشمند برای زیر نظر گرفتن مهاجران مجرم در انگلیس

دولت انگلیس برای زیر نظر گرفتن مهاجران مجرم از ساعت های هوشمند و فناوری تشخیص چهره استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که مهاجران در بریتانیا به جرمی محکوم شوند در آینده باید از اسکن تشخیص چهره و ساعت هوشمند برای اقدامات نظارتی استفاده کنند. از طرفی حامیان […]

دولت انگلیس برای زیر نظر گرفتن مهاجران مجرم از ساعت های هوشمند و فناوری تشخیص چهره استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که مهاجران در بریتانیا به جرمی محکوم شوند در آینده باید از اسکن تشخیص چهره و ساعت هوشمند برای اقدامات نظارتی استفاده کنند. از طرفی حامیان حریم خصوصی نیز با این اقدام مخالف بوده و آن را یک نظارت بی رحمانه تحقیر آمیز و غیر ضروری می دانند.

به نقل از گیزمودو، دولت انگلیس قصد دارد نمونه فایل های موجود در مورد افراد را مورد بررسی قرار دهد و از طریق سیستم های دولتی هویت فرد را تایید کند. بدین ترتیب عکس ها و اطلاعات مهاجران در دیتابیس وزارت دادگستری کشور اضافه خواهد شد. همچنین دولت بریتانیا قراردادی با شرکت فناوری Buddi Limited امضا کرده است و قصد دارد هدف خود را در پاییز امسال پیاده سازی کند. این شرکت در حال حاضر ساخت گجت های پوشیدنی برای سالخوردگان را بر عهده دارد.

از طرفی گروه های حقوق دیجیتال مانند Privacy International در بریتانیا از این طرح وزارت کشور بریتانیا انتقاد کرده و آن را غیر ضروری می دانند. در حال حاضر وزارت کشور انگلیس این ادعاها را بی پاسخ گذاشته و تنها در یک خبرگزاری اعلام کرد قصد دارد به زودی یک دستگاه قابل حمل با دسترسی بیومتریک معرفی کند و سخنگوی این وزارت اعلام کرد مهاجران در تصمیم این دولت برای اخراج خود تردید نداشته باشند و این دولت تلاش خواهد کرد تا مجرمان خارجی بیشتری را اخراج کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال