میزان استفاده از دوربین‌های سونی در گوشی‌های سامسونگ افزایش خواهد یافت

با گسترش همکاری بین سونی و سامسونگ احتمالاً دوربین‌های بیشتری از برند سونی در گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مهمترین اجزای یک گوشی هوشمند می‌توان به سنسور دوربین آن اشاره کرد. در حال حاضر سونی بزرگترین تولید کننده سنسورهای دوربین در جهان در بخش Sony Semiconductor Solutions […]

با گسترش همکاری بین سونی و سامسونگ احتمالاً دوربین‌های بیشتری از برند سونی در گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از مهمترین اجزای یک گوشی هوشمند می‌توان به سنسور دوربین آن اشاره کرد. در حال حاضر سونی بزرگترین تولید کننده سنسورهای دوربین در جهان در بخش Sony Semiconductor Solutions است و بخش سیستم  LSI در سامسونگ نیز با نام تجاری ISOCELL حسگرهای دوربین خود را تولید کرده و به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده سنسورهای دوربین در جهان شناخته می‌شود. در حال حاضر این شرکت کره‌ای از سنسورهای دوربین خود در بسیاری از دستگاه ها و گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کند. اما ممکن است همکاری با سونی این روند را در آینده دچار تغییر کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده میزان استفاده سامسونگ از سنسورهای دوربین سونی افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به انتقال بخشی از تولید سنسور دوربین واحد سونی از ژاپن به کره جنوبی این احتمال شدت بیشتری می‌گیرد. این گزارش‌ها نشان می‌دهد این موضوع روی گسترش و افزایش عرضه سنسورهای دوربین سونی در گوشی‌های سامسونگ موثر خواهد بود. سونی این موضوع را با بسیاری از شرکت‌های همکار در زمینه تولید نیمه رسانه‌ها از جمله B Semicon ،Doosan Tesna (NGion) و ALT و ASE کره با هدف همکاری در زمینه فرایندهای بسته‌بندی و بازرسی در میان گذاشته است.

طبق اعلام یکی از کارشناسان آگاه بخش ام ایکس سامسونگ قصد دارد با هدف افزایش رقابت، حسگرهای تصویر ال اس آی را با محصولات سونی ترکیب کرده و از آن در گوشی‌های هوشمند استفاده کند. از این روز سونی قصد دارد فرایندهای بک اند خود را در کره گسترش داده و در این رقابت به شکلی فعالانه‌تر شرکت کند. در این بین سامسونگ MX نیز با هدف پیاده‌سازی فناوری‌های جدیدتر و هزینه کمتر خواهان رقابت بیشتر بین سونی و شرکت تابعه خود خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال