کاربر اپل واچ از داغ شدن و سپس انفجار این ساعت هوشمند خبر داد

یکی از دارندگان ساعت هوشمند اپل اعلام کرد در زمان استفاده از این ساعت ابتدا بیش از اندازه داغ و سپس منفجر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از دارندگان محصول اپل در زمان استفاده از آن متوجه داغ شدن بیش از اندازه آن شد. این ساعت هوشمند پس از داغ شدن […]

یکی از دارندگان ساعت هوشمند اپل اعلام کرد در زمان استفاده از این ساعت ابتدا بیش از اندازه داغ و سپس منفجر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از دارندگان محصول اپل در زمان استفاده از آن متوجه داغ شدن بیش از اندازه آن شد. این ساعت هوشمند پس از داغ شدن منفجر شد. البته اپل پی از این خادقچث آن را مورد توجه قرار داد. البته این شرکت از این کاربر خواسته است تا موضوع انفجار را از طریق رسانه ها منتشر نکند.

کاربر مورد نظر طی مصاحبه ای با وب سایت 9to5Mac گفته است در زمان استفاده متوجه داغ شدن بیش از اندازه این ساعت شد. سپس با بررسی ساعت متوجه ترک خوردگی در قسمت پشتی ساعت شد. در این زمان WatchOS هشداری در مورد دمای بالای و نیاز به خاموش شدن داد. در حالیکه این فرد در آن زمان در خانه و در دمایی حدود ۲۲ درجه حضور داشت. این فرد پس از مواجهه با چنین مشکلی آن را با شرکت اپل درمیان گذاشت. البته پس از تماس نیز خدماتی به این کاربر ارائه نشد.

در روز بعد نیز وضعیت ساعت تغییری نکرد و حتی بدتر شد. گرمای بیش از اندازه باعث خرد شدن صفحه نمایش دستگاه شد. زمانی که کاربر تصمیم گرفت تا از این ساعت تصاویری تهیه و برای اپل ارسال کند متوجه صدایی شد. در حالیکه ساعت را به بیرون از خانه پرتاب میکرد ساعت منفجر شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال