دستگاه Valencell می تواند از سر انگشتان برای اندازه گیری فشار خون استفاده کند

شرکت Valencell سنسور فشار خون بدون کالیبراسیون ساخته است که از سر انگشتان برای اندازه گیری فشار خون استفاده می کند. این دستگاه در نمایشگاه CES2023 برای نخستین بار رونمایی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید شرکتValencell فناوری های جدیدی را در دستگاه خود قرار داده است که از […]

شرکت Valencell سنسور فشار خون بدون کالیبراسیون ساخته است که از سر انگشتان برای اندازه گیری فشار خون استفاده می کند. این دستگاه در نمایشگاه CES2023 برای نخستین بار رونمایی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید شرکتValencell فناوری های جدیدی را در دستگاه خود قرار داده است که از طریق آن دیگر اندازه گیری فشار خون دردسر نخواهد داشت. زیرا از نوک انگشت کاربر برای بررسی فشار خون وی استفاده می کند. این شرکت در زمینه ساخت فناوری‌های حسگر فعالیت می‌کند و محصولات خود را به کمپانی هایی نظیر سونی، سامسونگ، جبرا و هواوی نیز فروخته است. در حال حاضر این شرکت یک مجموعه ابزار های درمانی دیجیتال را در دست توسعه دارد. همچنین اولین دستگاه فشار خون بدون کالیبراسیون را نیز در نمایشگاه امسال معرفی کرده است.

در ظاهر دستگاه جدید سنجش فشار خون شباهت زیادی به پالس اکسیمتر دارد. اما در صورت قرارگیری روی انگشت می تواند فشار خون را اندازه گیری کند. شرکت Valencell با ساخت اولین ابزار خود برای اندازه گیری فشار خون قصد دارد راه حل های سلامت دیجیتال را نیز توسعه دهد. بدین ترتیب موانع مربوط به جمع‌آوری داده‌های سلامت نیز از بین خواهد رفت و راحت تر می توان روی کنترل سلامت افراد نظارت داشت. به گفته شرکت سازنده از حسگرهای فوتوپلتیسموگرافی در این دستگاه استفاده شده است که می‌تواند الگوهای جریان خون را اندازه گیری کند.

از دیگر قابلیت های این دستگاه استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و داده های مربوط به بیش از ۷ هزار بیمار است که با کمک آن اطلاعات به دست آمده و ویژگی های فیزیکی با هم سنجیده خواهد شد و سپس نتایج دیاستولیک و سیستولیک به صورت دقیق محاسبه شده و روی صفحه نمایش داخلی گجت نمایش داده میشود. این شرکت قصد دارد در آینده یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز توسعه دهد که این اطلاعات به آن ارسال کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال