ویدئوهای ذخیره شده در زوم فاش شده و از طریق جستجو قابل دسترسی است

کاربران این برنامه کاربردی مدعی شده اند که هزاران ویدئوی ضبط شده با این برنامه در اینترنت منتشر شده است. این فایل های ویدئویی مربوط به جلسات کاربران این اپلیکیشن است . به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از واشنگتن پست، اکنون هزاران فایل ویدئویی مربوط به برنامه زوم در […]

کاربران این برنامه کاربردی مدعی شده اند که هزاران ویدئوی ضبط شده با این برنامه در اینترنت منتشر شده است. این فایل های ویدئویی مربوط به جلسات کاربران این اپلیکیشن است .

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از واشنگتن پست، اکنون هزاران فایل ویدئویی مربوط به برنامه زوم در فضای آنلاین منتشر شده است. علت آن هم یکسان بودن نام این فایل ها عنوان شده است. بسیاری از این ویدئو ها که از طریق سیستم تحت وب آمازون پست شده اند اکنون با یک جستجوی ساده قابل دسترسی هستند. فایل ها ویدئویی این برنامه معمولا در باکت هایی قفل شده قرار دارند. اما زمانی که کاربران این ویدئوها را به اشتراک می گذارند، قفل های آن را بر می دارند.

پاتریک جکسون، یک محقق امنیتی این موضوع را در طی یک جستجو متوجه شده و به روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است. این شخص مدعی است که با یک جستجو میتواند به فایل های محافظت نشده AWS دسترسی پیدا کند. وی معتقد است که این برنامه باید کاربرانش را از این موضوع مطلع کند و یا برای نام گذاری فایل ها راه دیگری را امتحان کند. بسیاری از کسانی که ویدئوهای آنها از اینترنت سر در آورده، کالا از این موضوع بی اطلاع هستند. موضوع مهم این است که در بسیاری از این ویدئوها اطلاعات مهمی مانند شماره تلفن و چیزهای دیگر گفته شده است. ویدئوهایی مربوط به روان شناسی نیز وجود داشته اند که جلسات درمانی بیمار را نشان می داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال